NEWS MODS ARTICLES TUTORIALS ENTITIES DOWNLOAD DISCUSSION LINKS

OW-mod a engine

[21.01.2007 - 23:41] :: p2k 

Na webu modu HL2:Original War se objevila informace, že stávající engine HL2 je kvůli technickým nedostatkům nevyhovující. Na jaký engine autoři přejdou zatím nezveřejnili.
| zobrazeno: 4216x  
 DISKUZE -- 55

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 05.03.2007 00:00:00 -- ProSoft-anon:  ...  
boooze Kamil kamil kamil... do kazdeho je..drbeš ale od teba nic poriadne som nevidel.. najlebsie co som od teba videl, bola redmesa1.. zvysok bol samozrejme ten isty level cize nestoji to za zmienku..  
 07.02.2007 09:48:29 -- alien_hunter-anon:  ...  
Na Armed Assault zatim chybi editor ostrova, takze to zatim poradne nejde. Potrebujeme vytvorit sibir a ne ostrov kdesi nekde :) 
 05.02.2007 13:46:07 -- Linhi-anon:  to kary:  
nn... ArmA jsme nezavrhovali, akorát jsme mlžili :-) 
 05.02.2007 13:36:58 -- kary:  Engine  
Zajímavý, pročet sem si to vaše forum a někdo se tam už dřív na Armed Assalut ptal a zavrhli ste to (aspoň tak sem tý odpovědi rozumněl). 
 04.02.2007 22:25:12 -- alien_hunter-anon:  Vybraný engine  
Jinak pro ostatni prispevatele
Chystame se prozkoumat editacni moznosti Armed Assault, je zbytecne to tajit. Pokud to ovsem nebude dle nasich predstav, budeme hledat dale. 
 04.02.2007 22:07:22 -- alien_hunter-anon:  ...  
Kamilku, pred tydnem tam zadne rendery byt ani nemohly, pac forum s nejakymi rendery ani neexistuje ) Ale to nevadi :) 
 04.02.2007 20:51:20 -- Kamil-anon:  ...  
Já jsem snad řekl, že jsem se tam podíval před 4 měsíci ? Ne já se tam díval maximálně před týdnem, nevim kde si vzal, že jsem tam byl před 4 měsíci ... takže lol to Linhart o) 
 04.02.2007 20:42:13 -- Linhi-anon:  to Tutor:  
Pro tebe je víc jak 4 měsíce nedávno? :-D :-D lol 
 04.02.2007 20:17:45 -- Kamil-anon:  ...  
Nedávno jsem se tam poprvé podíval a mimo starých renderů se mi z vývoje pomalu nic k vidění nenaskytlo :-(. Ani humbuk tam teda moc není na to, že je o to takovej zájem. 
 04.02.2007 20:08:35 -- Linhi-anon:  to Tutor:  
Tys asi nikdy nebyl na owmod foru, viď :-P 
 04.02.2007 18:32:49 -- Kamil-anon:  ...  
Pardon, slovo vývoj jsem chtěl dát do uvozovek :-( 
 04.02.2007 18:31:50 -- Kamil-anon:  ...  
Tak proč je ten hubkuk až teď a nebyl celou dobu vývoje vašeho modu, který udajně lidi zajimá ... 
 04.02.2007 18:06:02 -- Linhi-anon:  ...  
Hojda, Lorde, tys tady chyběl :-)
.. to víš, humbuk je kolem všeho, co lidi zajímá  
 04.02.2007 18:03:37 -- Lord:  ...  
v AL Develpment zjistili brzo že používají nevyhovující engine.. ale humbuk okolo toho je solidní to se musí nechat (mluvim-li o teto diskuzi) 
 02.02.2007 20:45:04 -- david_tym35games:  ...  
Oukej, no problem :-) 
 02.02.2007 12:39:14 -- Linhi-anon:  ...  
to Kr4k3n:
Mod vypadá docela dobře, akorát si myslím, že řešit ho zrovna v této diskusi je snad větší offtopic než můj příspěvek z 01.02.2007 14:03:07 :-)

to David:
Jaký používáme engine, ohlásíme až se dopodrobna seznámíme s editačními nástroji a formáty, které jsou enginem používány.
Tedy do 14 dní. Pokud se chceš dozvědět více, podívej se na http://forum.aldevelopment.eu  
 01.02.2007 19:52:49 -- Kr4k3n:  ...  
nevadi, dakde musim pisat a v hlavnej diskusii som sa moc reakcii nedockal a tato je v poslednej dobe jedna z tych zivsich. a par ludi tu smutilo za ceskoslovenskymy modmi. aspon myslim. co sa tyka OW, dost skoda lebo to podla mna obmedzi pocet hracov, predsa len source je jeden z najrozsirenejsich enginov 
 01.02.2007 18:33:59 -- david_tym35games:  ...  
PS první část byla reakce na zprávu od Kr4k3na. Zbytek s enginem je pro Linhiho či a_huntera :-) 
 01.02.2007 18:32:32 -- david_tym35games:  ...  
Mno, ten přízpěvek není zrovna moc k tématu Original War ... a ani připravovaného OW modu ... Kdy pak pánové ohlásíte to překvapení v podobě enginu?? -) 
 01.02.2007 17:15:46 -- Kr4k3n:  ...  
nezufajte, slovenska modifikacia sa blizi :-)
www.malum.szm.sk
http://mods.moddb.com/8409/malum-another-zombi e-mod/ 
 01.02.2007 14:03:07 -- Linhi-anon:  ...  
jj... tohle všechno je duležtý a pak jsou ještě jiný věci duležitý, a to je podstatný :-D 
 31.01.2007 21:27:17 -- alien_hunter-anon:  Skvele  
To je dobře, alespoň je vidět, že je o owmod stále zájem :) 
 29.01.2007 20:23:37 -- Linhi-anon:  ...  
btw: Koukám, že od vydání modu The Blood je tohle nejaktivnější diskuse :-) 
 29.01.2007 20:16:24 -- Linhi-anon:  ...  
to Tutor:
To já si tvůj kritický názor vždycky rád přečtu :-P
Sranda musí být :-D 
 29.01.2007 17:52:26 -- Kamil-anon:  ...  
1. Vzhledem k tomu, že se má jednat o multiplayerový mod, nepřijde mi od věci to dělat pro hru, kterou lidi hrajou

2. To Linhart. Nerejpu, ani ti neradim pouze říkám svůj názor, nemusíš ho číst. Já taky nechci číst vaše forum ).
 
 29.01.2007 17:23:04 -- Duke-anon:  ...  
Musím souhlasit s Kamilem, že Chaser už pomalu upadá do zapomění. Nevím ale jak ostatní, ale já nikdy netvořil módy jen proto, aby si je zahrálo ce nejvíce lidí. Já módy dělám halvně proto, že mě zkrátka baví dávat vizuální podobu svým nápadům. A je mi vcelku jedno, jestli je to pro Doom, Elite Force nebo Chasera. Chaser má výbornej engin, který, jak to tu tak čtu, nejspíš v mnohém Half Life 2 překonává. Návíc je to dobrá hra, jejíž pár fanoušků nějaký to rozšíření uvítá. Proto nevidím nic špatného na tom, kdyby mělo jít o hru s menší fanouškovskou komunitou. Naopak díky tomu bude mód víc vidět, narozdíl od spousty HL módů, které se ztrácí v nepřeberném množství jiných, mnohem lepších módů... 
 29.01.2007 16:08:57 -- Linhi-anon:  Kamile, Kamile - sakra, sakra, sakra...  
to Duke:
Sleduj forum.aldevelopment.eu ...

to Tutor:
Podívej se kolem sebe a zkus si uvědomit, že steamový komedie má nainstáno pár típků, co hrají HL2, modifikují, hrají modifikace nebo paří CS:S, a těch není zas tolik, aby si pustili OW mod...
Kdybys místo rejpání si nejprve jako Duke prolez naše forum.aldevelopment.eu, zjistil bys něco bližšího a nemusel bys takhle plácat Chasery a Battlefieldy...
 
 29.01.2007 12:32:03 -- Kamil-anon:  ...  
Napadá mě třeba ještě, že by to mohlo jet pod Battlefieldem 2 či 2142. 
 29.01.2007 12:22:55 -- Vaber-anon:  ...  
Ale, nic starýho, naopak ) A odzačátku se nezačíná, většina modelů budov už je dávno hotová ) 
 29.01.2007 11:50:21 -- Kamil-anon:  ...  
Taky si je třeba uvědomit, že HL2 lidé stále hrají, pokud to budete dělat pod nějakou pomalu zapomenutou hrou (což podle mě je bohužel i Chaser) tak nevim zda se váš mod nějak zažije. Stejně pochybuju, že někdy vůbec OW vyjde, když začínáte od začátku. 
 28.01.2007 21:37:54 -- Duke-anon:  Engin  
A kdy nám prozradíte, o jaký engin jde? Docela by mě zajímalo, o jakou hru půjde. 
 28.01.2007 20:15:39 -- alien_hunter-anon:  To Ruthan  
Cracknete? Proimte -) Proc to delat takhle, kdyz uz jsou vhodnejsi enginy pro nas herni koncept? Alespon bude nas mod mit mensi konkurenci mezi ostatnimi. Na HL2 je milion modu, ale na jine hry jich tolik neni, takze nas mod bude vice videt. 
 28.01.2007 13:03:11 -- RuThaN-anon:  ...  
Tak to toho svýho originálního HL2, crakněte a na ty steam vejmysly převeďte jen když to pude ven..
A jestli jsou problém adresáře, tak se jednou napíše nějakej dávkovej soubor a hotovo a ne? 
 27.01.2007 10:23:23 -- Linhi-anon:  engine  
Chaser vypadá velmi dobře a třeba se i velmi dobře modifikuje, avšak máme vybraný pro náš záměr vhodnější enginek... 
 27.01.2007 09:56:01 -- Duke-anon:  Engin  
Chlapci, a nechcete přejít na CloackNT engin? Do Chasera dělá módy opravdu minimum lidí, a to je škoda... 
 26.01.2007 22:13:24 -- david_tym35games:  ...  
Hele ale to by bylo docela zajimavy :-D 
 26.01.2007 22:06:41 -- Linhi-anon:  ...  
to Napalm:
Tady není čemu se smát. Myslím, že většina z těch, co si pročetli naše forum, doteď neví, na jakém enginu chceme pokračovat :-) . Tam o tom přeci není ani zmínka -)
to p2k:
Přesně tak. A když mi hodně hrábne, tak ty modely vyrenderuju a uděláme Fish Fillets: Original War :-D 
 26.01.2007 19:30:19 -- p2k:  screenshoty  
Pokud jsou modely v 3dstudiu, tak je možno je importovat do libovolného enginu s vhodnými pluginy. Klidně to můžou udělat v Q1 enginu, nebo v far-cry enginu. Aspoň je nad čím polemizovat... jaký engine asi vybrali :o) 
 26.01.2007 18:26:50 -- Napalm:  ...  
Jsem se zasmál nad tou větou, že nebudou zveřejňovat engine...větší vtip jsem snad neslyšel. 
 26.01.2007 14:32:38 -- Linhi-anon:  HL1 OW Mod  
Já už do HL1 nedělám, VHE používám už jen, když dělám mapky pro nějakej engine, používající HL1 nebo Q3 BSP mapfile, tak proto o editaci HL1 mluvím v minulym čase.
OW Mod je ve vývoji snad dýl jak rok :-) 
 25.01.2007 19:14:03 -- david_tym35games:  ...  
A hele problemek s duplikovanim zprav pri navratu ... Mne tak napada pokud jde o OW mod, jak dlouho uz je ve vyvoji?? 
 25.01.2007 19:12:30 -- david_tym35games:  hl1  
Ten se opravdu nádherně editoval...

Beru jako provokaci, jak jako editoval, snad edituje ne?!

Ja sem jeste Padle mesto neodepsal, ikdyz to tak muze vypadat, ale stale ve svych par dnech volna mezi praci si najdu cas a delam na ntbku. Ja HL1 editaci jeste neodepsal, hehehe. Ne Linhi neni to zadnej utok, heh jen me to trochu bodlo do oci, ja nemam moc rad tvorbu pro steam, takze problemy sou jasny . . . 
 25.01.2007 17:42:35 -- Linhi-anon:  HL1 rulez  
Jj, starej dobrej HL1. Nedávno jsem ho znova pařil, nostalgie jak sviňa.
Ten se opravdu nádherně editoval... 
 25.01.2007 17:22:17 -- p2k:  Source engine  
Nezbývá než souhlasit s Linhim, pokud tvoříte modifikaci a za měsíc je všechno jinak, jen proto že Valve si upravilo kód, tak to naštve, taková práce je zbytečná a raději jiný engine než tohle. Sám jsem to v začátcích zažil, když se v průběhu pár týdnů měnil steam tak, že nic nefungovalo. Nejvíc mně odradila tehdy ta změna herních adresářů, možná si ji nepamatujete, jenže já ano. Taky ktery hňup vymyslel mít hru v tak nepřehledné adresářové struktuře, to je na nic. Opravdu na jednoduchost starého dobrého halfa1 už nic nemá. 
 24.01.2007 20:10:26 -- Kamil-anon:  ...  
Ne, zatím jsem ani tu možnost neměl. 
 24.01.2007 18:18:35 -- Linhi-anon:  to Tutor:  
Kamile, ty by ses neštítil hrát něco, na co šáhnul alien_hunter? :-P 
 24.01.2007 18:14:14 -- Linhi-anon:  to Tutor:  
Kamile, ty by ses neštítil hrát něco, na co šáhnul alien_hunter? :-P 
 24.01.2007 17:59:44 -- alien_hunter-anon:  ...  
To bylo na kritiku dvou lidi (kamil RuThaN), o ceskemody.cz rec neni. P2K si velice vazim a jsem rad, ze o nas informuje.

Jo a dekuji, ze nam fandis ) 
 24.01.2007 17:54:51 -- Kamil-anon:  Pro Jindřicha Miku  
,,A navic kluci, co vam je po tom? :)
No tohle mě přijde už trošku přehnaný, místo toho, aby jste byli rádi, že ceskemody.cz informují o vašem modu, si na to budete stěžovat ? Přinejmenšim podivné ... . Jinak samozřejmě mně nebrání nic, abych se vyjadřoval k české modařské scéně, stejně tak vám ) Jinak můj názor je, že váš OW mod nevyjde nikdy, ale doufám, že se pletu. 
 24.01.2007 17:47:45 -- Vaber-anon:  ...  
Ona změna enginu proběhla spíše taky z důvodu nevhodnosti indoorového enginu jako je Source pro vytvoření módoidní předělávky strategické hry jako je Original War. Co se týče půovdní verze pro HL2, mapy, modely, apod. byly skoro hotové.. A Kamile, radši běž dělat něco užitečnějšího, než jenom tupě kritizovat cizí práci. 
 24.01.2007 17:38:20 -- alien_hunter-anon:  Pro Kamila Jandu  
Kamile, to, jak to p2k implementoval mi je jedno. Nase oficialni zprava je na nasem webu. Tam nepiseme, ze ma source engine technicke nedostatky, ale ze s nim mame technicke problemy - viz Steam a vsechny problemy s nim a s nefunkcnimi updaty. Ale ja vim, ze ty to vyuzijes pro prazdnou kritiku, jako vzdy.

A navic kluci, co vam je po tom? :) 
 24.01.2007 17:06:31 -- Linhi-anon:  omfg  
No... pánové, podívejte se, změna enginu proběhla kvůli tomu, že nás už dlouho vytáčel Steam a jeho pseudoupdaty. Když modifikujete něco, co se vám mění, cuká i vzpírá pod rukama jako to dělá HL2, není to zas tak jednoduché. En plus, HL2 est passé comme les chapeaux.
Jako jeden ze dvou diktátorů tvrdím, že změna enginu modu pouze prospěje.

Prohlašují otevřeně, že dokončení OW modu lze dosáhnout jen násilným svržením celého naší dosavadní práce s HL2. Nechť se HL2 třese před naší revolucí! Hráči v ní nemají co ztratit, leda své okovy. Získat mohou skvělý mod.
ehm... hm... nechme té ideologie... :-D

Sledujte http://www.aldevelopment.eu, fórum http://forum.aldevelopment.eu i stránky http://owmod.thelambda.sk

le dernier mot:
Hele, Kamilku, chlapče, nenavážej se do mého kolegy. Zkus se zbavit mindráků něčím jiným, například udělat CGMOD na DNForever enginu. 
 22.01.2007 23:18:22 -- p2k:  Ano  
Situace je složitá a je to škoda. Kdyby aspoň někdo vydal byť i krátkou kvalitní modifikaci.  
 22.01.2007 18:47:26 -- Kamil-anon:  ...  
Když je pro Jindru Miku i Source engine málo, tak to už je fakt špatný ... Sakra Jindřichu, kdy si konečně vybereš ten pravej a konečně něco uděláš ?
Ne teď vážně, říct, že Source engine je kvůli technických nedostatkům nevyhovující, je přinejmenšim trapný a plně to dokazuje to co již předemnou řekl RuThaN. Jen tak dál ... 
 22.01.2007 15:23:04 -- RuThaN-anon:  ...  
Nemyslim, že je to jen výplod mé pesimistickorealistické povahy, když napíšu, že jako snad všichni chlapci měli velký plány, při kterých přecenili své síly(vzhledem k tomu co dokáží vymačkat s technologie). Tenhle problém navíc ukazuje, že autoři jsou ještě v ranné fázi vývoje projektu, aspoň co se týče technické implemantace svých nápadů. 
 Vybíráme z CZ+SK tvorby:
cs_IFS
Counter Strike
11.02.2006
Between Good and Evil
Fallout
(v přípravě)
Eye of the Storm
Half Life 2
08.02.2009
awp_Fatality
Counter Strike
20.02.2006
Longwoodov komplex
Chaser
23.02.2006
 Vytvářejte mapy a mody do her
    ve Valve Hammer Editoru:
Half-Life a CounterStrike 1.6:
Tutorialy a návody
Popis entit, Články k Half Life

Half-Life 2 a CounterStrike:Source:
Tutorialy a návody
Popis entit, Články k Half Life 2
KOMENTÁŘE:
15.08. ...entyty0912.. Korkonat her.. 

15.08. ...entyty0912.. Korkonat her.. 

01.04. děkuji vám.... Jozoo-anon 

02.01. presah max-anon 

19.12. Odpočet Raoul-anon 

17.12. Odpočet? Kuma-anon 

DISKUZE :
25.11. fenomen raoul-anon 

18.10. modifikace najlvin-anon.. 

19.06. youtube kanál.. Český dabi.. 

19.06. red alert 3 Český dabi.. 

22.07. 10kg weighted vest for.. 10kg weight.. 

23.06. lost world: source.. stalker a vl.. 
 30 nejčtenějších

 SPŘÁTELENÉ WEBY

UNREAL EDITOR modifikace hl1 hlzone.czechgamer.com eComStation.cz mafia.gamecentral.cz lloscity2011.8u.cz Steam World Web s informacemi o herní sérii Far Cry

Není zde vaše ikonka?
Neváhejte a kontaktujte nás.

 REDAKCE
:: REDAKCE WEBU ::
Web ceskemody.cz je centrum pro všechny, kteří v čechách a na slovensku chtějí dělat dobré hry. Modifikace jsou dnes prakticky jedinou možností, jak tvořit technologicky nezaostalé hry, bez vysokých investic. Neomezujeme se, ale jen na modifikace, zajímají nás i hry na vlastní technologii, stejně tak mezinárodní projekty s českou či slovenskou účastí. Dále se snažíme přinášet novinky o zásadních celosvětových událostech a věnovat se rozborům herních trendů, herního designu a programování. Web má stálé aktivní redaktory a komunitu, která si vzájemně pomáhá. V současnosti nabízíme nejrozsáhlejší přehled českých a slovenských herních map a modifikací s recenzemi a možností stažení. Historie webu sahá až do roku 2000, kdy byly tyto stránky založeny.

 NÁVŠTĚVNOST WEBU
 VÝMĚNNÁ KAMPAŇ
Podpořte náš web a umístěte jeden z bannerů na vašich stránkách.


www.ceskemody.cz
 Další odkazy

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. All Rights Reserved.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01224 sec. |