TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Sklo - jak udělat sklo
Rubrika: Half-Life & Counter StrikeNávod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
JAK VYTVOŘIT SKLO
Jak na to?
Velmi častá otázka začátečníků je, jak udělat průhledné sklo. Postup je
jednoduchý...
Nejdřív vytvoř objekt, který chceš aby byl sklem. Textury skla jsou (glassblue1, glassblue2, glass_bright, glassgreen). Dále označíš objekt, stiskem kláves CTRL+T jej změníš na entitu. Pro nerozbitné sklo je vhodná entita func_wall. Pro sklo, které má být rozbitné použij entitu func_breakable.
Jdi do nastavení (properties) stisknutím ALT+ENTER, kde nastav v položce Render Mode možnost Texture. V další kolonce FX Amount se nastavují hodnoty od 0 do 255, dle žádané průhlednosti skla. Obstojně bude okno vypadat s hodnotou 96. Můžeš však zkoušet různá čísla. Čím menší, tím průhlednější.
To je všechno.
Tato metoda průhlednosti platí téměř o každé entitě v Half-Life. Například můžeš vytvořit neviditelný či průhledný vlak, nebo vojáka, který bude duchem. Víc informací najdeš zde.
Použité entity
func_breakable
Mapa jako příklad
glass1.zip
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |