PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6793x
Func_breakable
Co to je:
Cokoliv co se dá rozbít (demolitivní sklony se můžou rozjet…wow)
Nastavení
- Strength - Kolik toho vydrží při střelbě (nezapomeňte že třeba páčidlo ubere cca 5 a raketomet 100)
- Material type - z jakého materiálu je objekt (sklo, cihly, skála, plech…)
- Spawn on break - Pokud děláte třeba krabici tak si můžete nastavit co s ní vypadne (např. brokovnice, střelivo)
- Explode magnitude - Síla výbuchu (cím větší číslo, tím větší výbuch)
Only trigger………..Nepůjde rozbít normálně, jenom přes nějaký trigger (once, button…)
Touch………………….Pokud přes něj přejdete automaticky se “rozbije“ (je to efektní u skály)
Mapa jako příklad
- explobox.zip
Autor WAD
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |