NEWS MODS ARTICLES TUTORIALS ENTITIES DOWNLOAD DISCUSSION LINKS

RPG sekce a RPG modifikace

[01.01.2006 - 23:21] :: RuThaN 

Dnes byla spuštěna RPG sekce, kterou vedu já (RuThaN), takže pokud máte novinky, dotazy, apod. z této oblasti, můžete se obrátit přímo na mě. Myslím že takový web tu chyběl a navíc zde máme výhodu, že jsme u zdroje i co se týče technologie, jelikož FPS jsou vždycky o kousek napřed a modaři jsou zpravidla více zdatní v těchto technických otázkách. My jim zase můžeme pomoct udělat mapu s myšlenkou a atmosférou.
Nicméně jestli patříte mezi zaryté příznivce FPS, nemusíte se bát nějakého velkého spamu, oproti FPS scéně je czRPG mod scéna trpaslíkem...
| zobrazeno: 4321x  
 DISKUZE -- 17

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 12.12.2013 01:33:00 -- SledujČesky.cz-anon:  Zaklínač 3: Divoký hon - trailer česky  
Vysoce očekávaný poslední díl ságy, Zaklínač 3: Divoký hon, dorazí do obchodů příští rok. Vychutnejte si trailer česky: http://www.sledujcesky.cz/zaklinac-3-divoky-hon-trailer 
 18.01.2006 14:58:11 -- RuThaN:  Díky za info.  
Rpg sekce má vlastní oddělenou diskuzi a jinak se modifikace dělí podle jednotlivých her. Novinky jsou společené, ale to bych se nejdříve musel o něčem novém dozvědět.
Měl bych jednu otázku, z toho co si napsal, asi nejde např. zakázat pauzování během boje či přidat třeba různé typy útoků pro souboj chladnými zbraněmi? 
 18.01.2006 09:45:24 -- Vlasák-anon:  ad RPG  
Co se týče Baldurs Gate a dalších Infinity her (Icewind Dale, Torment), tak se má situace následovně:

-je hard-coded část. To jsou různé čudly v interface, jejichž funkčnost nejde měnit, nelze přidat nové atp. Sem by taky spadalo, že to, co v Infinity enginu je za funkčnost, to taky musí stačit a nejde to příliš měnit - přidat a změnit v pravém slova smyslu nic nejde.

-je však však vrstva, která si o modding přímo říká - a to jsou všechny herní struktury. Od kouzel, efektů, předmětů, AI scriptů, animací, dialogů, map, etc. etc. Ač jsem výše psal, že nic nejde dodat, je tam toho na druhou stranu skutečně dost a s trochou fištrónu to lze nádherně kombinovat a dosáhnout specialit u ostatních jiných her třeba i nevídaných.

Abych to osvětlil - je např. rozličných 300 efektů pro kouzla a zbraně, které pokrývají všechny elementární prvky nutné pro fantasy rpg. Nejsem schopen programově změnit chování nějakého efektu, nejsem schopen žádný přidat, ale jsem schopen pracovat s x parametry, které většina efektů má, jsem schopen efekty řetězit, jsem schopen je provázat se scripty - a tím pádem lze dosáhnout skutečně téměř všeho.

Neoficiální editory jsou již dost vychytané, vývoj neoficiální dokumentace jde stále dopředu, je zmapováno mnoho patternů pro tvorbu... myslím, že z pohledu možností editace lze o názvu enginu Infinity skutečně říct nomen omen o))

btw ta rpg sekce má nějaký odkaz, nebo jak to je? 
 03.01.2006 20:52:49 -- RuThaN-anon:  Ano, skoro vždy připraven  
Videa sem samozřejmě viděl, je to více méně sestříhané jedno video, všeho všudy 4 potvory(včetně práska Gajba) a pěkný uklouznutí na ledu a pád jednoho naskriptovanýho modelu a pak ještě kecy, jednoho buznoidního frantíka.. 
 03.01.2006 19:24:47 -- PolDis-anon:  ano  
Jn na tom něco bude, ale shlídl jsi všechny videa a trailery? Vypadájí velice dobře ... 
 03.01.2006 17:22:17 -- RuThaN:  No trošku ze široka..  
Problém je asi ten, že jednak má ten DM, hotovej celkem rychle a neni žádnej dobrej zdroj, kterej je možné vylepšovat tedy jako v případě Gothicu3 či Oblivionu, ano je asi Arx Fatalis, ale ten je od tohle světa a stylu hry dost vzdálenej, takže pokud si to tým nevyboju, což by nebylo lehký, tak je nějaký Arx Fatalis v lepším enginu konat nebudou a bude z toho něco jako Conan či Vílák(witcherzaklínač) s trohou té magie, když hrdinu budete vyvíjet jedním směrem, či možná Thiefa, když dalším. 
 03.01.2006 14:44:19 -- PolDis-anon:  nemyslim  
Já si myslím že DarkMessiah má velkou šanci kokurovat první lize 
 02.01.2006 23:20:29 -- RuThaN:  Rpg  
Škoda, je tahle diskuse se časem ztratí, díky tomu systému co tady je v prachu, chtělo by to promyslet nějak líp.
Co se týče těch novejch věcí, tak první liga je Oblivion a Gothic3, který už se liší dle základního pojetí a né úplně snadno se porovnávají.Druhá liga je Zaklínač a Dark Messiah. A pak, už je ten zblytek co může jen překvapit.
Co se týče editovatelnosti, tak to sem zvažoval velmi dlouho a skončil sem u toho vampíra a to né protože překládám knížky z World of Darkness. Samozřejmě dá se říct, že by šlo přepsat všechno i u nefanstasy hry, viz Q2 mod Dawn of Darkness, ale to chce velkej tým na předělání grafiky a dost programování, pak zbývá Hexen 2, pro kterej sem jeden mód udělal a ale zase ta technologie byla dost zastaralá.. taky nešlo moc editovat menu, slabá AI ještě to mělo pár nevýhod, problémy s editorama. Další je Morrowind, jenže tam nejde prey určit startovací lokaci a nejde měnit PRG systém. Pak snad Fallout a BG, ale o tom vim zatim houby. A právě ten Vampír, kde je nejlepší a nejvíc editovatelnej PRG systém, slušná grafika/engin a pár dalších výhod, blbý může bejt pro někoho, že to neni psaný C, ale Javě.. 
 02.01.2006 20:59:47 -- Tommzs:  věřim:-D  
njn...asi budu muset věřit 
 02.01.2006 20:52:52 -- PolDis-anon:  nebude  
Reknu ti dva slova která to zaručují Arcane
Studios(arx fatalis) wow bude to pecka 
 02.01.2006 20:36:56 -- Tommzs:  :-D  
o DM mi nemluvte.. moc se těšim... jenže aby to nebylo sklamání:-o 
 02.01.2006 20:21:41 -- PolDis-anon:  skoro  
Spíše taková FPS akcička s prvky RPG 
 02.01.2006 20:02:24 -- Kamil-anon:  jj  
Na Dark Messiashe se tešim, ale to nebude moc RPG 
 02.01.2006 18:59:24 -- PolDis-anon:  bude  
Já myslím, že chystané RPG Dark Messiah, které pojede na Source Enginu bude ... :) 
 02.01.2006 18:59:12 -- Kamil-anon:  asi  
Podle mě asi Morrowind 
 02.01.2006 18:44:21 -- Tommzs:  jj  
a existuje některé rpg, které lze skutečně editovat?(nemyslím vložené editory, kde vkládáte objekty:-D) 
 02.01.2006 12:08:30 -- p2k:  Hm  
To by mohlo být velice zajímavé zpestření. 
 Vybíráme z CZ+SK tvorby:
Lost Heaven 1932 v1.2
Mafia
21.12.2007
Final Island
Crysis
29.01.2008
Combine Den
Half Life 2
26.05.2010
Cosa Nostra mod
Mafia
11.05.2010
Amnesia
Half Life 1
(v přípravě)
 Vytvářejte mapy a mody do her
    ve Valve Hammer Editoru:
Half-Life a CounterStrike 1.6:
Tutorialy a návody
Popis entit, Články k Half Life

Half-Life 2 a CounterStrike:Source:
Tutorialy a návody
Popis entit, Články k Half Life 2
KOMENTÁŘE:
15.08. ...entyty0912.. Korkonat her.. 

15.08. ...entyty0912.. Korkonat her.. 

01.04. děkuji vám.... Jozoo-anon 

02.01. presah max-anon 

19.12. Odpočet Raoul-anon 

17.12. Odpočet? Kuma-anon 

DISKUZE :
25.11. fenomen raoul-anon 

18.10. modifikace najlvin-anon.. 

19.06. youtube kanál.. Český dabi.. 

19.06. red alert 3 Český dabi.. 

22.07. 10kg weighted vest for.. 10kg weight.. 

23.06. lost world: source.. stalker a vl.. 
 30 nejčtenějších

 SPŘÁTELENÉ WEBY

UNREAL EDITOR modifikace hl1 hlzone.czechgamer.com eComStation.cz mafia.gamecentral.cz lloscity2011.8u.cz Steam World Web s informacemi o herní sérii Far Cry

Není zde vaše ikonka?
Neváhejte a kontaktujte nás.

 REDAKCE
:: REDAKCE WEBU ::
Web ceskemody.cz je centrum pro všechny, kteří v čechách a na slovensku chtějí dělat dobré hry. Modifikace jsou dnes prakticky jedinou možností, jak tvořit technologicky nezaostalé hry, bez vysokých investic. Neomezujeme se, ale jen na modifikace, zajímají nás i hry na vlastní technologii, stejně tak mezinárodní projekty s českou či slovenskou účastí. Dále se snažíme přinášet novinky o zásadních celosvětových událostech a věnovat se rozborům herních trendů, herního designu a programování. Web má stálé aktivní redaktory a komunitu, která si vzájemně pomáhá. V současnosti nabízíme nejrozsáhlejší přehled českých a slovenských herních map a modifikací s recenzemi a možností stažení. Historie webu sahá až do roku 2000, kdy byly tyto stránky založeny.

 NÁVŠTĚVNOST WEBU
 VÝMĚNNÁ KAMPAŇ
Podpořte náš web a umístěte jeden z bannerů na vašich stránkách.


www.ceskemody.cz
 Další odkazy

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. All Rights Reserved.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01079 sec. |