NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY


  Nesnáším nějaké tvrzení o tom, že něco bude, či je ten "nextgen", přijde mi stějně směšné jako rok staré nextgen logo Illussion Softworks. Pokud bych měl, nějaký herní počin, takto označit, byl by to systém vyprávění příběhu /konverzací/ stavby herního světa plánovaný pro Farcry 2. Poslední pokus, který by se takto dal označit, byla proklamovaná RadiantAI pro Oblivion, která byla ze hry jaksi nakonec potichu vypuštěna. Jiný velký pokus o revoluci gamedesignu se dle mého názoru za ta léta nekonal, a i třeba opěvovaný Mass Effect jen kvalitně zpracovává "oprané" mechanismy, které se místy marně hrabou na zníměný letitý Oblivion.
  Vývoj FarCry 2 se poněkud zvrtnul. Z další pěkné střílečky s trochu lepší grafikou, se nám stalo Sandboxové RPG s pokusem o revoluční systém vyprávění příběhu, na který by měl mít hráč daleko vyšší vliv, než v dnešních hrách. Celé vyprávění příběhu se dá v herní termilogii označit jako generovaný příběh (pokud se o složení 4 velkých kusů mapy v Hellgate: London mluví jako o generovaných mapách, nebojím se toto také nazývat tímto termínem). Musím se přiznat, že podobné myšlenky už dávno taky datlím do svých designérských canců a už o nich vyšla před lety i kniha, ale vše zatím bylo velmi teoretické a bez větší herní aplikace.
  Souhlasím s autory, že i kdyby se nakonec autorům Farcry 2 nepovedlo zapracovat vše co slibují, ale fungovalo i jen pár z navržených mechanismů, pořád by se jednalo o úspěch herního světa a štafetu by mohl zase převzít další tým, byť s několika letou mezerou.
  Na Gamasutře naleznete celý rozhovor s Patrickem Reddingem, ze kterého při psaní této novinky vyvázím, je velmi dlouhý a popisný.

  Tento systém nemůže dobře fungovat, bez menší revoluce i na poli AI. A pokud mluvím o AI, což je naprosto jistě největší problém dnešních her, tak se musí zmínit o další zajímavé stránce. Hledal sem totiž nějakého českého AI Guru, mimochodem stránku o AI měl i Michal Rybka, a našel ho, jmenuje se Cyril Brom. Autor učí na ČVUT a na jeho stránkách můžete najít řadu zajímavých článků: Cyril Broms Artificial Minds for Intelligent Systems
| zobrazeno: 3655x  
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Vybíráme z CZ+SK tvorby:
dm_betonarka
Half Life 2
08.04.2007
Regression
Amnesia: The Dark Descent
02.08.2015
cs_sprint_trading
Counter Strike Source
10.07.2009
cs_sprint_trading_HQ
Counter Strike Source
03.10.2013
cs_combine_resort
Counter Strike Source
28.03.2009
 Vytvářejte mapy a mody do her
    ve Valve Hammer Editoru:
Half-Life a CounterStrike 1.6:
Tutorialy a návody
Popis entit, Články k Half Life

Half-Life 2 a CounterStrike:Source:
Tutorialy a návody
Popis entit, Články k Half Life 2
KOMENTÁŘE:
15.08. ...entyty0912.. Korkonat her.. 

15.08. ...entyty0912.. Korkonat her.. 

01.04. děkuji vám.... Jozoo-anon 

02.01. presah max-anon 

19.12. Odpočet Raoul-anon 

17.12. Odpočet? Kuma-anon 

DISKUZE :
30.03. v procesu port-adaptacija.. aktiv-anon 

28.12. hammer editor.. pex-anon 

28.12. hammer pex-anon 

28.12. coop pex-anon 

25.11. fenomen raoul-anon 

18.10. modifikace najlvin-anon.. 
 30 nejčtenějších

 SPŘÁTELENÉ WEBY

UNREAL EDITOR modifikace hl1 hlzone.czechgamer.com eComStation.cz mafia.gamecentral.cz lloscity2011.8u.cz Steam World Web s informacemi o herní sérii Far Cry

Není zde vaše ikonka?
Neváhejte a kontaktujte nás.

 REDAKCE
:: REDAKCE WEBU ::
Web ceskemody.cz je centrum pro všechny, kteří v čechách a na slovensku chtějí dělat dobré hry. Modifikace jsou dnes prakticky jedinou možností, jak tvořit technologicky nezaostalé hry, bez vysokých investic. Neomezujeme se, ale jen na modifikace, zajímají nás i hry na vlastní technologii, stejně tak mezinárodní projekty s českou či slovenskou účastí. Dále se snažíme přinášet novinky o zásadních celosvětových událostech a věnovat se rozborům herních trendů, herního designu a programování. Web má stálé aktivní redaktory a komunitu, která si vzájemně pomáhá. V současnosti nabízíme nejrozsáhlejší přehled českých a slovenských herních map a modifikací s recenzemi a možností stažení. Historie webu sahá až do roku 2000, kdy byly tyto stránky založeny.

 NÁVŠTĚVNOST WEBU
 VÝMĚNNÁ KAMPAŇ
Podpořte náš web a umístěte jeden z bannerů na vašich stránkách.


www.ceskemody.cz
 Další odkazy

© Petr Skovajsa :: 2000-2025. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.0233 sec. |