OW-mod a engine
[21.01.2007 - 23:41] :: p2kNa webu modu HL2:Original War se objevila informace, že stávající engine HL2 je kvůli technickým nedostatkům nevyhovující. Na jaký engine autoři přejdou zatím nezveřejnili.
| zobrazeno: 4342x
|
DISKUZE -- 55
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |

boooze Kamil kamil kamil... do kazdeho je..drbeš ale od teba nic poriadne
som nevidel.. najlebsie co som od teba videl, bola redmesa1.. zvysok bol
samozrejme ten isty level cize nestoji to za zmienku..

Na Armed Assault zatim chybi editor ostrova, takze to zatim poradne nejde.
Potrebujeme vytvorit sibir a ne ostrov kdesi nekde :)

nn... ArmA jsme nezavrhovali, akorát jsme mlžili :-)

Zajímavý, pročet sem si to vaše forum a někdo se tam už dřív na
Armed Assalut ptal a zavrhli ste to (aspoň tak sem tý odpovědi
rozumněl).

Jinak pro ostatni prispevatele
Chystame se prozkoumat editacni moznosti Armed Assault, je zbytecne to tajit. Pokud to ovsem nebude dle nasich predstav, budeme hledat dale.
Chystame se prozkoumat editacni moznosti Armed Assault, je zbytecne to tajit. Pokud to ovsem nebude dle nasich predstav, budeme hledat dale.

Kamilku, pred tydnem tam zadne rendery byt ani nemohly, pac forum s
nejakymi rendery ani neexistuje ) Ale to nevadi :)

Já jsem snad řekl, že jsem se tam podíval před 4 měsíci ? Ne já se
tam díval maximálně před týdnem, nevim kde si vzal, že jsem tam byl
před 4 měsíci ... takže lol to Linhart o)

Pro tebe je víc jak 4 měsíce nedávno? :-D :-D lol

Nedávno jsem se tam poprvé podíval a mimo starých renderů se mi z
vývoje pomalu nic k vidění nenaskytlo :-(. Ani humbuk tam teda moc není
na to, že je o to takovej zájem.

Tys asi nikdy nebyl na owmod foru, viď :-P

Pardon, slovo vývoj jsem chtěl dát do uvozovek :-(

Tak proč je ten hubkuk až teď a nebyl celou dobu vývoje vašeho modu,
který udajně lidi zajimá ...

Hojda, Lorde, tys tady chyběl :-)
.. to víš, humbuk je kolem všeho, co lidi zajímá
.. to víš, humbuk je kolem všeho, co lidi zajímá

v AL Develpment zjistili brzo že používají nevyhovující engine.. ale
humbuk okolo toho je solidní to se musí nechat (mluvim-li o teto diskuzi)

Oukej, no problem :-)

to Kr4k3n:
Mod vypadá docela dobře, akorát si myslím, že řešit ho zrovna v této diskusi je snad větší offtopic než můj příspěvek z 01.02.2007 14:03:07 :-)
to David:
Jaký používáme engine, ohlásíme až se dopodrobna seznámíme s editačními nástroji a formáty, které jsou enginem používány.
Tedy do 14 dní. Pokud se chceš dozvědět více, podívej se na http://forum.aldevelopment.eu
Mod vypadá docela dobře, akorát si myslím, že řešit ho zrovna v této diskusi je snad větší offtopic než můj příspěvek z 01.02.2007 14:03:07 :-)
to David:
Jaký používáme engine, ohlásíme až se dopodrobna seznámíme s editačními nástroji a formáty, které jsou enginem používány.
Tedy do 14 dní. Pokud se chceš dozvědět více, podívej se na http://forum.aldevelopment.eu

nevadi, dakde musim pisat a v hlavnej diskusii som sa moc reakcii nedockal
a tato je v poslednej dobe jedna z tych zivsich. a par ludi tu smutilo za
ceskoslovenskymy modmi. aspon myslim. co sa tyka OW, dost skoda lebo to
podla mna obmedzi pocet hracov, predsa len source je jeden z
najrozsirenejsich enginov

PS první část byla reakce na zprávu od Kr4k3na. Zbytek s enginem je pro
Linhiho či a_huntera :-)

Mno, ten přízpěvek není zrovna moc k tématu Original War ... a ani
připravovaného OW modu ... Kdy pak pánové ohlásíte to překvapení v
podobě enginu?? -)

nezufajte, slovenska modifikacia sa blizi
:-)
www.malum.szm.sk
http://mods.moddb.com/8409/malum-another-zombi e-mod/
www.malum.szm.sk
http://mods.moddb.com/8409/malum-another-zombi e-mod/

jj... tohle všechno je duležtý a pak jsou ještě jiný věci
duležitý, a to je podstatný :-D

To je dobře, alespoň je vidět, že je o owmod stále zájem :)

btw: Koukám, že od vydání modu The Blood je tohle nejaktivnější
diskuse :-)

to Tutor:
To já si tvůj kritický názor vždycky rád přečtu :-P
Sranda musí být :-D
To já si tvůj kritický názor vždycky rád přečtu :-P
Sranda musí být :-D

1. Vzhledem k tomu, že se má jednat o multiplayerový mod, nepřijde mi
od věci to dělat pro hru, kterou lidi hrajou
2. To Linhart. Nerejpu, ani ti neradim pouze říkám svůj názor, nemusíš ho číst. Já taky nechci číst vaše forum ).
2. To Linhart. Nerejpu, ani ti neradim pouze říkám svůj názor, nemusíš ho číst. Já taky nechci číst vaše forum ).

Musím souhlasit s Kamilem, že Chaser už pomalu upadá do zapomění.
Nevím ale jak ostatní, ale já nikdy netvořil módy jen proto, aby si je
zahrálo ce nejvíce lidí. Já módy dělám halvně proto, že mě
zkrátka baví dávat vizuální podobu svým nápadům. A je mi vcelku
jedno, jestli je to pro Doom, Elite Force nebo Chasera. Chaser má
výbornej engin, který, jak to tu tak čtu, nejspíš v mnohém Half Life
2 překonává. Návíc je to dobrá hra, jejíž pár fanoušků nějaký
to rozšíření uvítá. Proto nevidím nic špatného na tom, kdyby mělo
jít o hru s menší fanouškovskou komunitou. Naopak díky tomu bude mód
víc vidět, narozdíl od spousty HL módů, které se ztrácí v
nepřeberném množství jiných, mnohem lepších módů...

to Duke:
Sleduj forum.aldevelopment.eu ...
to Tutor:
Podívej se kolem sebe a zkus si uvědomit, že steamový komedie má nainstáno pár típků, co hrají HL2, modifikují, hrají modifikace nebo paří CS:S, a těch není zas tolik, aby si pustili OW mod...
Kdybys místo rejpání si nejprve jako Duke prolez naše forum.aldevelopment.eu, zjistil bys něco bližšího a nemusel bys takhle plácat Chasery a Battlefieldy...
Sleduj forum.aldevelopment.eu ...
to Tutor:
Podívej se kolem sebe a zkus si uvědomit, že steamový komedie má nainstáno pár típků, co hrají HL2, modifikují, hrají modifikace nebo paří CS:S, a těch není zas tolik, aby si pustili OW mod...
Kdybys místo rejpání si nejprve jako Duke prolez naše forum.aldevelopment.eu, zjistil bys něco bližšího a nemusel bys takhle plácat Chasery a Battlefieldy...

Napadá mě třeba ještě, že by to mohlo jet pod Battlefieldem 2 či
2142.

Ale, nic starýho, naopak ) A odzačátku se nezačíná, většina modelů
budov už je dávno hotová )

Taky si je třeba uvědomit, že HL2 lidé stále hrají, pokud to budete
dělat pod nějakou pomalu zapomenutou hrou (což podle mě je bohužel i
Chaser) tak nevim zda se váš mod nějak zažije. Stejně pochybuju, že
někdy vůbec OW vyjde, když začínáte od začátku.

A kdy nám prozradíte, o jaký engin jde? Docela by mě zajímalo, o jakou
hru půjde.

Cracknete? Proimte -) Proc to delat takhle, kdyz uz jsou vhodnejsi enginy
pro nas herni koncept? Alespon bude nas mod mit mensi konkurenci mezi
ostatnimi. Na HL2 je milion modu, ale na jine hry jich tolik neni, takze
nas mod bude vice videt.

Tak to toho svýho originálního HL2, crakněte a na ty steam vejmysly
převeďte jen když to pude ven..
A jestli jsou problém adresáře, tak se jednou napíše nějakej dávkovej soubor a hotovo a ne?
A jestli jsou problém adresáře, tak se jednou napíše nějakej dávkovej soubor a hotovo a ne?

Chaser vypadá velmi dobře a třeba se i velmi dobře modifikuje, avšak
máme vybraný pro náš záměr vhodnější enginek...

Chlapci, a nechcete přejít na CloackNT engin? Do Chasera dělá módy
opravdu minimum lidí, a to je škoda...

Hele ale to by bylo docela zajimavy :-D

to Napalm:
Tady není čemu se smát. Myslím, že většina z těch, co si pročetli naše forum, doteď neví, na jakém enginu chceme pokračovat :-) . Tam o tom přeci není ani zmínka -)
to p2k:
Přesně tak. A když mi hodně hrábne, tak ty modely vyrenderuju a uděláme Fish Fillets: Original War :-D
Tady není čemu se smát. Myslím, že většina z těch, co si pročetli naše forum, doteď neví, na jakém enginu chceme pokračovat :-) . Tam o tom přeci není ani zmínka -)
to p2k:
Přesně tak. A když mi hodně hrábne, tak ty modely vyrenderuju a uděláme Fish Fillets: Original War :-D

Pokud jsou modely v 3dstudiu, tak je možno je importovat do libovolného
enginu s vhodnými pluginy. Klidně to můžou udělat v Q1 enginu, nebo v
far-cry enginu. Aspoň je nad čím polemizovat... jaký engine asi vybrali
:o)

Jsem se zasmál nad tou větou, že nebudou zveřejňovat engine...větší
vtip jsem snad neslyšel.

Já už do HL1 nedělám, VHE používám už jen, když dělám mapky pro
nějakej engine, používající HL1 nebo Q3 BSP mapfile, tak proto o
editaci HL1 mluvím v minulym čase.
OW Mod je ve vývoji snad dýl jak rok :-)
OW Mod je ve vývoji snad dýl jak rok :-)

A hele problemek s duplikovanim zprav pri navratu ... Mne tak napada pokud
jde o OW mod, jak dlouho uz je ve vyvoji??

Ten se opravdu nádherně editoval...
Beru jako provokaci, jak jako editoval, snad edituje ne?!
Ja sem jeste Padle mesto neodepsal, ikdyz to tak muze vypadat, ale stale ve svych par dnech volna mezi praci si najdu cas a delam na ntbku. Ja HL1 editaci jeste neodepsal, hehehe. Ne Linhi neni to zadnej utok, heh jen me to trochu bodlo do oci, ja nemam moc rad tvorbu pro steam, takze problemy sou jasny . . .
Beru jako provokaci, jak jako editoval, snad edituje ne?!
Ja sem jeste Padle mesto neodepsal, ikdyz to tak muze vypadat, ale stale ve svych par dnech volna mezi praci si najdu cas a delam na ntbku. Ja HL1 editaci jeste neodepsal, hehehe. Ne Linhi neni to zadnej utok, heh jen me to trochu bodlo do oci, ja nemam moc rad tvorbu pro steam, takze problemy sou jasny . . .

Jj, starej dobrej HL1. Nedávno jsem ho znova pařil, nostalgie jak
sviňa.
Ten se opravdu nádherně editoval...
Ten se opravdu nádherně editoval...

Nezbývá než souhlasit s Linhim, pokud tvoříte modifikaci a za měsíc
je všechno jinak, jen proto že Valve si upravilo kód, tak to naštve,
taková práce je zbytečná a raději jiný engine než tohle. Sám jsem
to v začátcích zažil, když se v průběhu pár týdnů měnil steam
tak, že nic nefungovalo. Nejvíc mně odradila tehdy ta změna herních
adresářů, možná si ji nepamatujete, jenže já ano. Taky ktery hňup
vymyslel mít hru v tak nepřehledné adresářové struktuře, to je na
nic. Opravdu na jednoduchost starého dobrého halfa1 už nic nemá.

Ne, zatím jsem ani tu možnost neměl.

Kamile, ty by ses neštítil hrát něco, na co šáhnul alien_hunter? :-P

Kamile, ty by ses neštítil hrát něco, na co šáhnul alien_hunter? :-P

To bylo na kritiku dvou lidi (kamil RuThaN), o ceskemody.cz rec neni. P2K
si velice vazim a jsem rad, ze o nas informuje.
Jo a dekuji, ze nam fandis )
Jo a dekuji, ze nam fandis )

,,A navic kluci, co vam je po tom? :)
No tohle mě přijde už trošku přehnaný, místo toho, aby jste byli rádi, že ceskemody.cz informují o vašem modu, si na to budete stěžovat ? Přinejmenšim podivné ... . Jinak samozřejmě mně nebrání nic, abych se vyjadřoval k české modařské scéně, stejně tak vám ) Jinak můj názor je, že váš OW mod nevyjde nikdy, ale doufám, že se pletu.
No tohle mě přijde už trošku přehnaný, místo toho, aby jste byli rádi, že ceskemody.cz informují o vašem modu, si na to budete stěžovat ? Přinejmenšim podivné ... . Jinak samozřejmě mně nebrání nic, abych se vyjadřoval k české modařské scéně, stejně tak vám ) Jinak můj názor je, že váš OW mod nevyjde nikdy, ale doufám, že se pletu.

Ona změna enginu proběhla spíše taky z důvodu nevhodnosti indoorového
enginu jako je Source pro vytvoření módoidní předělávky strategické
hry jako je Original War. Co se týče půovdní verze pro HL2, mapy,
modely, apod. byly skoro hotové.. A Kamile, radši běž dělat něco
užitečnějšího, než jenom tupě kritizovat cizí práci.

Kamile, to, jak to p2k implementoval mi je jedno. Nase oficialni zprava je
na nasem webu. Tam nepiseme, ze ma source engine technicke nedostatky, ale
ze s nim mame technicke problemy - viz Steam a vsechny problemy s nim a s
nefunkcnimi updaty. Ale ja vim, ze ty to vyuzijes pro prazdnou kritiku,
jako vzdy.
A navic kluci, co vam je po tom? :)
A navic kluci, co vam je po tom? :)

No... pánové, podívejte se, změna enginu proběhla kvůli tomu, že
nás už dlouho vytáčel Steam a jeho pseudoupdaty. Když modifikujete
něco, co se vám mění, cuká i vzpírá pod rukama jako to dělá HL2,
není to zas tak jednoduché. En plus, HL2 est passé comme les
chapeaux.
Jako jeden ze dvou diktátorů tvrdím, že změna enginu modu pouze prospěje.
Prohlašují otevřeně, že dokončení OW modu lze dosáhnout jen násilným svržením celého naší dosavadní práce s HL2. Nechť se HL2 třese před naší revolucí! Hráči v ní nemají co ztratit, leda své okovy. Získat mohou skvělý mod.
ehm... hm... nechme té ideologie... :-D
Sledujte http://www.aldevelopment.eu, fórum http://forum.aldevelopment.eu i stránky http://owmod.thelambda.sk
le dernier mot:
Hele, Kamilku, chlapče, nenavážej se do mého kolegy. Zkus se zbavit mindráků něčím jiným, například udělat CGMOD na DNForever enginu.
Jako jeden ze dvou diktátorů tvrdím, že změna enginu modu pouze prospěje.
Prohlašují otevřeně, že dokončení OW modu lze dosáhnout jen násilným svržením celého naší dosavadní práce s HL2. Nechť se HL2 třese před naší revolucí! Hráči v ní nemají co ztratit, leda své okovy. Získat mohou skvělý mod.
ehm... hm... nechme té ideologie... :-D
Sledujte http://www.aldevelopment.eu, fórum http://forum.aldevelopment.eu i stránky http://owmod.thelambda.sk
le dernier mot:
Hele, Kamilku, chlapče, nenavážej se do mého kolegy. Zkus se zbavit mindráků něčím jiným, například udělat CGMOD na DNForever enginu.

Situace je složitá a je to škoda. Kdyby aspoň někdo vydal byť i
krátkou kvalitní modifikaci.

Když je pro Jindru Miku i Source engine málo, tak to už je fakt špatný
... Sakra Jindřichu, kdy si konečně vybereš ten pravej a konečně
něco uděláš ?
Ne teď vážně, říct, že Source engine je kvůli technických nedostatkům nevyhovující, je přinejmenšim trapný a plně to dokazuje to co již předemnou řekl RuThaN. Jen tak dál ...
Ne teď vážně, říct, že Source engine je kvůli technických nedostatkům nevyhovující, je přinejmenšim trapný a plně to dokazuje to co již předemnou řekl RuThaN. Jen tak dál ...

Nemyslim, že je to jen výplod mé pesimistickorealistické povahy, když
napíšu, že jako snad všichni chlapci měli velký plány, při kterých
přecenili své síly(vzhledem k tomu co dokáží vymačkat s
technologie). Tenhle problém navíc ukazuje, že autoři jsou ještě v
ranné fázi vývoje projektu, aspoň co se týče technické implemantace
svých nápadů.