Evoluce v tvorbě map nebo jen "nejlepší editor"?
[20.08.2008 - 22:16] :: p2kNemohl jsem nechat bez povšimnutí upoutávku na Tiscali Games: Editor map pro Far Cry 2. Je oslavováno představení nejlepšího editoru map od Ubisoftu. Samozřejmě původní editor map, který nastartoval tvorbu rozlehlých plání, hor a stromořadí ve Far Cry 1, a následně v Crysis, jen evolučně postoupil do dalšího stadia vývoje... dle Ubisoftu - blíže přírodě, blíže hráči. Grafika je základ, ale je to "to nejdůležitější"? Zmínka padla jen o tvorbě herního prostředí. Proč "jen"? Chyběla mi informace o možnosti tvorby příběhu, o způsobu interakce hráče v tomto úžasném prostředí s hrou samotnou (vyjma bloudění a tupého sestřelování fauny a flory), tvorba skriptovacích sekvencí je to, co zprostředkuje příběh. Kladu si jen otázku, zda skriptování bude stejně odfláknuté jako bylo v původním Far Cry. Na vánoce 2008 (nebo dříve) se dozvíme, zda pomyslná ruka Darwinova sáhla i na jiné části editoru, než jen na grafiku a herní prostředí, jehož tvorba bude nyní (díky za to) ještě více user-friendly.
| zobrazeno: 4230x
|
DISKUZE -- 1
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
29.09.2008 22:20:34 -- RuThaN-anon:
A pak, že to nejde..
Vypadá to pěkně, až na indoory, ty je tak rychle sázet
nedají,jelikož tam se upravuje, kde jaká malá věc a pokude ne, musely
by se náhodně generovat či budou stereotypní.
Každopádně s takovýhle editorem, vše může jít rychle a náklady na hry, se tím zase mohou zmenšit, teda pokud vám nějakej hodnej strejda udělá takovej editor.
Každopádně s takovýhle editorem, vše může jít rychle a náklady na hry, se tím zase mohou zmenšit, teda pokud vám nějakej hodnej strejda udělá takovej editor.