KOMUNITA   PŘIHLÁSIT SE
Jméno:    Nový uživatel  
Heslo: 
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER

Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 65 článků.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Tread 3D na první pohled

Rubrika: Obecné téma  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2002,  zobrazeno: 5347x  

Tread 3D první pohled

Instalace
        Při instalaci mne hned zaujalo, že si instalátor prošel disk a zjistil, které 3D hry mám na disku a vypsal, že pro ně má editační podporu. Instalace proběhla rychle, bez restartu. Velikost na disku zabrala necelých 19 Mb.

První dojmy
        Samotný editor mne překvapil množstvím podporovaných her,  jmenovitě Half-Life (CounterStrike, ActionHL), Quake1, Quake2 (ActionQ2), Quake3,  Kingpin, Painkeep, Soldiers Of  Fortune, Daikatana.

        Dosud jsem vyzkoušel editaci pouze pro Half-Life. Mohu srovnávat s Worldcraftem, proto mohu obecně říct, že se ovládáním a způsobem editace jemu velmi podobá. Tvorba a manipulace s objekty je naprosto shodná, vkládání a nastavování entit se mi zdá lepší, přehlednější. Vybraný objekt barevně pulsuje, takže lze snadno na mapě objevit i zapadlejší kousky. Naopak u Texture Browseru mi vadilo, že plné zobrazení textur v originálním rozměru nebylo řešeno zrovna nejlépe, takže se textury navzájem překrývají. Může se ale použít i zobrazení pevného rozměru 32x32, 64x64, 128x128.

        Dále lze přiřadit různým klávesám danou funkci, takže např. po stisknutí C se přepnu do Camera modu, a stiskem P vyvolám Properties okno objektu. V neposlední řadě také velmi rychlá změna textury, texture-lock, ale nenašel jsem zarovnání textury na objekt (fit).


Na závěr
        Na práci v tomto editoru jsem se adaptoval zhruba za deset minut, čili přechod z Worldcraftu nebude nikomu činit větší potíže. Jediný problém co vyvstal, byla možná nekompatibilita s mým hardware, takže Tread padal častěji než Worldcraft i při tak triviálních akcí jako je vymazání entity tlačítkem delete.

        Kompletní a více objektivní hodnocení přinesu, až budu víc času věnovat editaci i v ostatních hrách, hlavně v Quake3. 

Další editory: Qoole, Quark, Q3Radiant, Worldcraft, 3DSMax, atd.

 



 DISKUZE -- 2

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 01.04.2006 12:49:15 -- ProSoft:  ...  
cawte, mam jeden problem - newiem vkladat brushe. Skusal som to tak, ako sa to robi vo VHE. Ako sa to robi tu ???
 
 11.03.2006 19:55:25 -- quak quak-anon:  ...  
a tak dat downloadik ??? 
 Poslední vydané články
25.04.2016  EDITORY  od: p2k
18.04.2016  Obecné tém  od: kuma
17.04.2016  Obecné tém  od: kuma
13.04.2016  VR  od: kuma
11.04.2016  Obecné tém  od: kuma
09.04.2016  DN3D  od: kuma
 Poslední vydané novinky
25.01.2018  od: p2k
16.02.2017  od: kuma
15.10.2016  od: p2k
14.09.2016  od: kuma
 Vybíráme z map a modifikací:
de_crack
Counter Strike
02.02.2002
cs_zimak
Counter Strike
12.14.2001
cs_excellence_beta
Counter Strike
08.12.2001
piko_mliko
Counter Strike
01.12.2001
de_siege
Counter Strike
08.11.2001

 Přehled článků prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02148 sec. |