ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.Rozhovor s R4z0rem o Scary Days
Rubrika: Half Life 2
Vložil: Lord,
dne: 26.02.2006,
zobrazeno: 12778x
Když něco nevíte, tak se občas stačí pouze zeptat. Tentokrát se stačilo pouze zeptat a hned jsme chytřejší ohledně záhadného R4z0ra a jeho projektu Scary Days (info o modu).
Ahoj. Já osobně jsem o tobě jěště neslyšel. Mohl by ses nám představit?
Ahoj, na internetu vystupuji nejčastěji pod nickem R4z0r. Moc lidí mě jako vyvojáře do HL2 nezná, protože jsem s Hammerem začal pracovat teprve nedávno, dříve jsem dělal převážně mapy do hry Unreal Tournament pomoci programu UnrealEditor.Proč jsi se rozhodl pro modifikování HL2?
Valve Hammer Editor je geniální nástroj a v kombinaci se Source enginem se s ním dají dělat divy, krom toho HL2 je moje oblíbená hra.Nyní přímo k ústřednímu tématu - Scary Days. Mohl bys nám jej popsat?
"Scary Days" je název pro budoucí akčně-hororovou singleplayerovou modifikaci do hry Half-Life 2, jejíž děj jejíž děj bude zasazen do období mezi událostmi, které se odehrály v HL1 a HL2, přesněji do doby, kdy Zemi začnou sužovat tzv. portálové bouře. Konretnejsi informace se muzete dozvedet na nasem webu.Uvádíš že se bude jednat o akčně-hororový mod. Co bude převládat? Strach či akce?
Rozhodně nechceme hráče lekat nějakými bafačkami, chceme aby byl napnutý z celkové atmosféry a tomu budou přizpůsobené i akční pasáže hry.Čím ses inspiroval při vymýšlení příběhu?
Ani nevím, prostě mě to tak nějak napadlo a potom jsem to ještě různě upravoval když mě napadlo něco dalšího.Bude příběh v modu hodně důležitý?
Pokud hráč bude vnímat příběh, bude to pro něj rozhodně lepší zážitek, než kdyby mu šlo jen o to dostat se z místa A do místa B a nepřijít přitom o mozek.Na svých stránkách píšeš, že se dočkáme i nějakých změn. Mohl bys nám alespoň některé popsat?
Z těch estetických jsou to různě pozměněné textury a z těch, které se odrazí na hratelnosti jmenujme např. zoom na revolveru, kvůli tomu bude samozřejmě i model obohacen o optiku. Víc zatím neprozradím.Jak dlouho již na modu pracuješ? Kolik jsi zhruba za tu dobu udělal práce?
Na modifikaci se pracuje zhruba měsíc a je to zatím stále v počátcích, narovinu říkám že si hráči budou muset na modifikaci ještě nějaký ten čas počkat.Je něco zajímavého na co bys teď chtěl poukázat či nalákat?
Když se nic nepokazí tak bude mít modifikace český dabing.Už víš kdo se o něj postará a jak by měl být implementován do modu?
Hlavní hrdina se na své cestě setká s několika lidmi, s kterými prohodí pár slov, kdo jim však propujčí svoje hlasy, to ještě nevím.Nyní přichází otázka, která určiět není od věci :-) - jaký máš vztah k programu Steam?
Nedivím se lidem, kteří mají dial-up připojení že steam nemají moc v lásce, pro ně tento systém moc ideální není, já s ním však žádný problém zatím neměl, a tak nemám důvod si o něm myslet něco špatného.A teď již poslední kliše-otázka. Co bys vzkázal čtenářům nakoenc?
A kliše-odpověď :) buďte trpěliví, modifikace bude stát za to.Pod palbou mých šťouravých otázek byl tentokrát R4z0r - díky za rozhovor!
DISKUZE -- 1
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
26.02.2006 14:44:17 -- milous:
horor
Tak ,že držím palce, doufám jen ,že to bude orba......