ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.ZHLT
Rubrika: Half Life 1
Vložil: p2k,
dne: 25.07.2000,
zobrazeno: 13875x
Zonerovy kompilační utility pro Half-Life
současná verze: 2.0.6
Sean 'Zoner' Cavanaugh pokračuje v opravování a vylepšování sady kompilačních utilit pro Half-Life. Všechny verze utilit jsou zde.
21. květen 2000 - 2.0.6 update
11. květen 2000 - 2.0.4 update
9. květen 2000 - 2.0.3 update
8. květen 2000- 2.0.1 update
7. květen 2000 - 2.0 update
14. duben 2000 - 1.6.2 update
25. březen 2000 - 1.6 update
9. prosinec 1999 - 1.5 update
Opraveno BSP varování (v HLRAD) co bylo náhodně vyjmuto a nahrazeno neurčitou zprávou. Přidáno víc dokumentace a opraven unixový zdrojový kód.
16. září 1999 - 1.41 update
HLRAD ve verzi 1.4 vykazoval příležitostně problém při tvorbě map poté co byla renderována mapa bez světla a po RAD. Kromě toho byl problém s hledáním souborů .rad
-Zoner
12. září 1999 - 1.4 update
Hlavní změny -
1. září 1999 - 1.31 update
Uff, našel jsem chybičku :)
HLCSG ve verzi 1.3 trvale vymazával .bsp soubory i přesto, že byla zadána volba -onlyents.
-Zoner ZHLT soubory můžete stáhnout zde.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |