NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER

Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

ZHLT

Rubrika: Half Life 1  
Vložil: p2k,  dne: 25.07.2000,  zobrazeno: 13887x  

Zonerovy kompilační utility pro Half-Life
současná verze: 2.0.6

Sean 'Zoner' Cavanaugh pokračuje v opravování a vylepšování sady kompilačních utilit pro Half-Life. Všechny verze utilit jsou zde.

21. květen 2000 - 2.0.6 update


  • Opraveny chyby v komunikaci s programy HLVIS, HLCSG, HLCSG, HLRAD.

    11. květen 2000 - 2.0.4 update


  • Opravena závada vznikající v Quark texturovém přiřazení, jež je nové u formátu map Worldcraftu 3.3.

    9. květen 2000 - 2.0.3 update


  • Nejakým způsobem zmizela textura ORIGIN z výpisu HLCSG, opraveno.
  • Vylepšen průběh zobrazování při kompilaci v command line.
  • Přidáno automatické přidávání parametrů do příkazové řádky.

    8. květen 2000- 2.0.1 update


  • Přidáno rozšířené zobrazení příkazové řádky, která zobrazuje kompilaci.
  • HLCSG obsahuje -noskyclip parametr pro ty, kteří chtějí z jakéhokoliv důvodu vypnout.

    7. květen 2000 - 2.0 update


  • Podpora pro nový mapový formát Worldcraft 3.3.
  • K distribuci přidána utilitka NetVis.
  • Lepší, rychlejší stabilnější.

    14. duben 2000 - 1.6.2 update


  • Srozumitelnější výpis kompilační zprávy.
  • Obnoven MAX_MAP_PLANES na 32767, zvýšený limit v 1.6 způsoboval problémy.
  • Nastaven MAX_MAP_TEXINFO na vyšší hodnotu.

    25. březen 2000 - 1.6 update


  • Zvýšeno MAX_MAP_BRUSHES od 4096 do 8192
  • Zvýšeno MAX_MAP_PLANES od 32767 do 65535
  • Zvýšeno MAX_TRI_POINTS od 3074 do 4096

    9. prosinec 1999 - 1.5 update


    Opraveno BSP varování (v HLRAD) co bylo náhodně vyjmuto a nahrazeno neurčitou zprávou. Přidáno víc dokumentace a opraven unixový zdrojový kód.

    16. září 1999 - 1.41 update


    HLRAD ve verzi 1.4 vykazoval příležitostně problém při tvorbě map poté co byla renderována mapa bez světla a po RAD. Kromě toho byl problém s hledáním souborů .rad

    -Zoner

    12. září 1999 - 1.4 update


    Hlavní změny -
  • přidány možnosti (_fade) a (_falloff) do světelných předmětů
  • volba automatického renderingu pozadí
  • soubor lights.rad není delší, ale je nutný k programu hlrad

    1. září 1999 - 1.31 update


    Uff, našel jsem chybičku :)

    HLCSG ve verzi 1.3 trvale vymazával .bsp soubory i přesto, že byla zadána volba -onlyents.

    -Zoner

    ZHLT soubory můžete stáhnout zde.
  •  DISKUZE -- 0

    Nadpis: 
    Přezdívka/nick: 
    Text příspěvku: 
    (pouze holý text)
    Napiš cifrou deset:
     Poslední vydané články
    25.04.2016  EDITORY  od: p2k
    18.04.2016  Obecné tém  od: kuma
    17.04.2016  Obecné tém  od: kuma
    13.04.2016  VR  od: kuma
    11.04.2016  Obecné tém  od: kuma
    09.04.2016  DN3D  od: kuma
     Poslední vydané novinky
    19.07.2018  od: p2k
    13.07.2018  od: kuma
    25.01.2018  od: p2k
    16.02.2017  od: kuma
     Vybíráme z map a modifikací:
    Cs_avalancheattack
    Counter Strike
    14.12.2005
    Ragnarökr
    Vampire: The Masquerade
    (v přípravě)
    Zastávka u Brna
    Quake 3 Arena
    26.12.2001
    Big Fucking Arena 2000
    Quake 2
    03.03.2000
    Insanity CTF
    Quake 3 Arena
    01.01.2002

     Přehled článků prefer. n/a

    © Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
    Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

    | Vygenerováno za 0.08382 sec. |