ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.Přípony souborů
Rubrika: Half Life 1
Vložil: p2k,
dne: 01.05.2003,
zobrazeno: 13821x
Přípony souborů majících něco společného s editací a Half-Life:
*.FGD - datový soubor obsahující seznamy a údaje o všech entitách přítomných v daném modu (HL,TFC,CS,apod.)
*.MAP - mapa do HL, standardní formát
*.RMF - mapa do HL ve speciálním formátu WorldCraftu.
*.MDL - model do HL i s animacemi
*.SMD - rozložený model a animace, kompiluje se spolu s *.QC např. v Milkshape do formátu MDL
*.QC - soubor s popisem kompilace modelu
*.SPR - sprite, lze prohlížet programem SPRVIEW
*.WAD - soubor plný textur, lze editovat programem WALLY
*.PAK - speciální soubor, jsou v něm obsažena data ke hře
*.GAM - game info file - soubor s informacemi, které se zobrazují ve volbách MODů ve hře, cesta k mapě po stisku NEW GAME
*.NOD - pracovní soubor enginu HL, jeho přítomnost je důkazem použití entit info_node v mapě
*.NRP - pracovní soubor enginu HL, jeho přítomnost je důkazem použití entit info_node v mapě
*.BSP - zkompilovaná mapa určená k spouštění ve hře. nelze již editovat
*.SMD - animace modelu
*.QC - skript který vytváří kompletní model MDL z obrázků BMP, modelů a animací modelu
*.RAD - týká se souboru LIGHTS.RAD, ve kterém je seznam textur, které budou v mapě svítit
*.p0, *.p1, *.p2, *.p3, *.prt, *.pts - nějaké pomocné soubory vznikající při kompilaci
*.RMX - je vlastně souborem RMF, ovšem uložený jako předposlední RMF - záloha
*.MAX - je vlastně souborem MAP, ovšem uložený jako předposlední MAP - záloha
*.AAS - ??
*.PTS - pointfile
*.LIN - pointfile
*.OL - soubor s prefabs (předem připravenými objekty) které lze přímo vkládat do mapy
*.WC - konfigurační soubor worldcraftu
*.BMP - obrázek
*.TGA - obrázek, převážně určený pro SKY
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |