ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.Jak nejlépe zkomprimovat mapy (MAP,BSP,RMF)
Rubrika: Half Life 1
Vložil: p2k,
dne: 06.06.2002,
zobrazeno: 15166x
Jak je to s kompresí souborů MAP, RMF, BSP
Nedávno jsem přišel na zajímavou kombinaci komprese map ve formátech MAP, RMF a BSP. Úvodem bych měl jistě připomenout, že nejlépe komprimovatelný je formát MAP, méně pak RMF a nejhůře BSP.
Pro testy byl použit přibližně 8-10MB vzorek map.
MAP, BSP
Nejlepší komprese : RAR 3.0
Pokud ještě rarový soubor zazipujete, získáte už jen o pár kilobajtů menší soubor, takže dvojí komprese se nevyplatí.
RAR(MAP)=903, ZIP[RAR(MAP)]=901
RAR(BSP)=2349, ZIP[RAR(BSP)]=2346
RMF
Nejlepší komprese : RAR 3.0
Pokud ještě rarový soubor zazipujete, získáte o desítky kilobajtů menší soubor, takže dvojí komprese se vyplatí.
RAR(MAP)=474, ZIP[RAR(MAP)]=422
Pokud komprimujete celý adresář map, kde se nachází jak soubory RMF, RMX, MAP, MAX, pak je nejlepší způsob komprese:
ZIP[RAR(dir)] nebo RAR {ZIP [RAR (dir) ] }
A k čemu je to vlastně dobré?
Potřeboval jsem na disketu dostat určitý počet map, ale i s nejlepší kompresí RARu se tam nevlezly, tak jsem to zkusil zazipovat.. a ono to vyšlo, velikost se zmenšila a já proto udělal tento test, abych se podělil o další zkušenost :o)
Vysvětlivky:
Potřebujete vědět k čemu přiřadit přípony souborů? Mrkněte na FAQ na konec stránky.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |