ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.WinBSPc v1.2
Rubrika: Obecné témaWinBSPc v1.2 http://www.botepidemic.com/gladiator
Co to je
Program, kterým lze překonvertovat soubor BSP zpátky do formátu MAP a
dokáže vytáhnout soubory z PAK.
Funguje pro hry Quake1, Quake2, Heretic 2, Sin, Half-Life.
Kvalita konverze
Mé osobní testování pro HL ukázalo, že ve všech případech
byly v mapách chyby. U složitějších map program vynechal brushe, které
nešly zkonvertovat, ale u jednoduchých map stylu rovina, zkonvertoval vše
téměř bez problémů.
Další, s čím se musí počítat - program neupravuje textury, takže všechny
textury v mapě prostě "nesedí".
Pro zkonvertování BSP
na MAP, jdi do menu File a vyber Convert. Lze
zkonvertovat i několik bsp souborů, které je nutno vybrat v okně Open.
Pro vytáhnutí souborů z PAK nebo SIN lze použít Extract v položce
menu.
Shrnutí
Celkově mě program svou kvalitou nepřekvapil, je spíš pro ty, kteří
mají už vyprodukované BSPčko a smazal se jim nešťastnou náhodou
soubor MAP, takže mapu stačí jen upravit a pokračovat v další tvorbě.
Na druhou stranu může pomoct při zkoumání již vytvořených vynikajících
map a něco se přiučit.
Download: WinBSPc
v1.2 [112kb zip]
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |