NEWS MODS ARTICLES TUTORIALS ENTITIES DOWNLOAD DISCUSSION LINKS

ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER

Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Worldcraft ve verzi 3.3

Rubrika: Half Life 1  
Vložil: p2k,  dne: 02.02.2002,  zobrazeno: 13581x  

Worldcraft ve verzi 3.3


Důležité změny:

Worldcraft byl dost upraven co se týká OpenGL renderingu pro 3D pohledy. V tomto směru byl takřka kompletně přeprogramován. Tak bylo možné přidat do pohledu sprity, efekty struktury objektu (vlastností) apod. Texturování a časově náročné renderování bylo také urychleno.
  • OpenGL 3D Renderování. Rendering v reálném čase je rychlejší, větší a může být ve větším 3D pohledu.
  • Uzamykání textur. Uzamykání textur zrychluje práci s otáčením, zvětšováním či protahováním objektů.
  • Vylepšení texturových aplikací. Automatické texurové přiřazení způsobuje, že textura již patří objektu a tudíž je možné jej posouvat, dávat nahoru či dolů a textura zůstává pořád tam kde má být - na objektu.
  • Zobrazení spritů. Sprity jsou již automaticky zobrazovány v 3D okně, spolu s jejich případnou animací. Počet snímků a velikost spritu se v 3D okně také zobrazují, čímž se vylepšuje a zrychluje práce s odlaďováním mapy.

Dále:
Mimo hlavních rysů, jež byly na Worldcraftu vylepšeny je tu ještě spousty dalších a dalších drobností.

  • Jít na číslo objektu. Objekty mají svá čísla a při chybné kompilaci je snadné je vyhledat a zobrazit chybný objekt - a opravit ho.
  • Obrázky entities. Každá entita má nyní v 3D pohledu svůj obrázek, značku, podle které je snadné zjistit o kterou se jedná, aniž by jsme na ni museli kliknout.
  • 3D reálný náhled. Tvorba objektů, úpravy velikostí, přemísťování se v 3D okně zobrazuje v reálném čase.
  • Barevné pevné entities. Entity můžou mít v FGD souboru stanovenou barvu, pro snadnější identifikaci v 2D či 3D pohledu.
  • 3D mřížka. Nová 3D mřížka povoluje jednoduché zobrazení velikostí objektu v 3D okně.
  • Náhrada špatných textur. Přidáno tlačítko Replace do tabulky textur. Lze lehce vyměnit textury, když jsou špatné ve WADsouboru.
  • Zpráva o použití textur. Statistická zpráva udává celkovou paměť použitou texturami a WAD souboru. Zobrazuje v informačním okně o mapě.
  • Rozšířené ovládáni kamery. Pohyb v 3d pohledu v reálném čase pomocí klávesnice. Držením svou tlačítek myši sepne najíždění kamery vpřed či vzad. Kolečko na myši zvětšuje pohledy 2D a 3D.
  • Umístění entity v 3D okně. Bodobé entity můžou být umístěny v 3D pohledu, stačí ukázat a kliknout.
  • Tlačítko na volbu entit. Přidáno tlačitko pro vyvolání menu Entity Properties, nastavení spritů, zvuků, postavení modelů, atp.
  • Zarovnání objektů. Velikost zarovnávaných objektů může být zobrazena v 2D okně při zarovnávání. Toto je dobré pro zarovnání objektů pro stejnou velikost či pro srovnání stejnou texturou.

Tahej, jen tahej!

Stáhni  Worldcraft 3.3

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané články
25.04.2016  EDITORY  od: p2k
18.04.2016  Obecné tém  od: kuma
17.04.2016  Obecné tém  od: kuma
13.04.2016  VR  od: kuma
11.04.2016  Obecné tém  od: kuma
09.04.2016  DN3D  od: kuma
 Poslední vydané novinky
19.07.2018  od: p2k
13.07.2018  od: kuma
25.01.2018  od: p2k
16.02.2017  od: kuma
 Vybíráme z map a modifikací:
Eye of the Storm
Half Life 2
08.02.2009
awp_Fatality
Counter Strike
20.02.2006
Longwoodov komplex
Chaser
23.02.2006
Stargate Mod: War Begins
Nexus: The Jupiter Incident
22.01.2012
cs_2assault
Counter Strike Source
(v přípravě)

 Přehled článků prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. All Rights Reserved.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.0254 sec. |