ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.Worldcraft ve verzi 3.3
Rubrika: Half Life 1
Vložil: p2k,
dne: 02.02.2002,
zobrazeno: 13568x
Worldcraft ve verzi 3.3
Důležité změny:
Worldcraft byl dost upraven co se týká OpenGL renderingu pro 3D pohledy. V tomto směru byl takřka kompletně přeprogramován. Tak bylo možné přidat do pohledu sprity, efekty struktury objektu (vlastností) apod. Texturování a časově náročné renderování bylo také urychleno.
- OpenGL 3D Renderování. Rendering v reálném čase je rychlejší, větší a může být ve větším 3D pohledu.
- Uzamykání textur. Uzamykání textur zrychluje práci s otáčením, zvětšováním či protahováním objektů.
- Vylepšení texturových aplikací. Automatické texurové přiřazení způsobuje, že textura již patří objektu a tudíž je možné jej posouvat, dávat nahoru či dolů a textura zůstává pořád tam kde má být - na objektu.
- Zobrazení spritů. Sprity jsou již automaticky zobrazovány v 3D okně, spolu s jejich případnou animací. Počet snímků a velikost spritu se v 3D okně také zobrazují, čímž se vylepšuje a zrychluje práce s odlaďováním mapy.
Dále:
Mimo hlavních rysů, jež byly na Worldcraftu vylepšeny je tu ještě spousty dalších
a dalších drobností.
- Jít na číslo objektu. Objekty mají svá čísla a při chybné kompilaci je snadné je vyhledat a zobrazit chybný objekt - a opravit ho.
- Obrázky entities. Každá entita má nyní v 3D pohledu svůj obrázek, značku, podle které je snadné zjistit o kterou se jedná, aniž by jsme na ni museli kliknout.
- 3D reálný náhled. Tvorba objektů, úpravy velikostí, přemísťování se v 3D okně zobrazuje v reálném čase.
- Barevné pevné entities. Entity můžou mít v FGD souboru stanovenou barvu, pro snadnější identifikaci v 2D či 3D pohledu.
- 3D mřížka. Nová 3D mřížka povoluje jednoduché zobrazení velikostí objektu v 3D okně.
- Náhrada špatných textur. Přidáno tlačítko Replace do tabulky textur. Lze lehce vyměnit textury, když jsou špatné ve WADsouboru.
- Zpráva o použití textur. Statistická zpráva udává celkovou paměť použitou texturami a WAD souboru. Zobrazuje v informačním okně o mapě.
- Rozšířené ovládáni kamery. Pohyb v 3d pohledu v reálném čase pomocí klávesnice. Držením svou tlačítek myši sepne najíždění kamery vpřed či vzad. Kolečko na myši zvětšuje pohledy 2D a 3D.
- Umístění entity v 3D okně. Bodobé entity můžou být umístěny v 3D pohledu, stačí ukázat a kliknout.
- Tlačítko na volbu entit. Přidáno tlačitko pro vyvolání menu Entity Properties, nastavení spritů, zvuků, postavení modelů, atp.
- Zarovnání objektů. Velikost zarovnávaných objektů může být zobrazena v 2D okně při zarovnávání. Toto je dobré pro zarovnání objektů pro stejnou velikost či pro srovnání stejnou texturou.
Stáhni Worldcraft 3.3
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |