NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Spojení dvou map loadingem

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: wad,  zobrazeno: 90530x

Spojení dvou map loadingem

Jelikož na průvodci pořád někdo otravuje s tím že neví jak má propojit dvě mapy LOADINGem, tak jsem se rozhodl že napíšu tenhle tutorial, ve kterém vám to doufám vysvětlím.

Takže, tam kde má hráč přejít z jedné mapy do jiné mapy (pro ty natvrdlejší: LOADING) umístíte entitu Trigger_changelevel, ale pokud byste tam dali jenom tuto jedinou entitu, další mapa by se sice načetla, ale hodilo by vás to do bodu 0 0 0 (to jsou souřadnice v mapě X,Y a Z) a proto tam ještě musíte dát entitu info_landmark. Tato entita určuje, ve kterém místě vás to po načtení mapy "vyhodí".

Trigger_changelevel

  • Name - Tady nic nemusíte vyplňovat, tedy pokud ho nebudete chtít zapnout nebo vypnout.
  • New map name - Jméno mapy která se má načíst (pište to přesně).
  • Landmark name - jméno které musíte nastavit i u info_landmark.

Info_landmark

  • Name - Jméno které se musí shodovat s tím co je nastavené u entity Trigger_changelevel.

A několik rad a připomínek:

  • Pokud by vám někdy hra psala change level ***, ale level se nanačetl, tak to je tím, že přechod mezi mapami máte špatně udělaný. Většinou to bývá špatné umístění entity Info_landmark.
  • Info_landmark určuje také vzdálenost od entity Trigger_changelevel, takže jej nedávejte ani moc daleko ani moc blízko. Doporučuji tak o velikosti startu hráče (info_player_start).
  • Dávejte si pozor kam info_landmark dáváte, je to moc důležité!!!
  • Určitě si stáhněte příkladové mapy, díky nim to pochopíte lépe.
  • Jestli se divíte proč to není delší nebo tu nejsou screenshoty, tak se nedivte... je to přece tak jednoduché.


A kdyby jste potřebovali radu, tak pište do diskuze.
S pozdravem Pafka "WAD" Navrátil
 DISKUZE -- 9

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 06.09.2012 22:36:49 -- Antick-anon:  Lol  
Hej Pracuji na Antick Eposode 1 a hodí mi to menší chzbu při přechdu na další mapu řeknemi to že hra neodpovída :) 
 09.10.2009 19:04:21 -- Gas-anon:  ...  
Nevím co s tím, přesně se držím tutoriálu, ale ani na jednoduchých mapách to nefunguje a hra vypíše Cant find landmark x (x je jméno landmarku).  
 09.10.2009 18:27:55 -- Gas-anon:  ...  
Nevím co s tím, přesně se držím tutoriálu, ale ani na jednoduchých mapách to nefunguje a hra vypíše Cant find landmark x (x je jméno landmarku).  
 07.10.2009 20:39:46 -- p2k:  to GAs  
na tuto otázku odpovídá článek na tomto webu Jak správně dělat mapy - odstavec 4. Doporučuji přečíst celé. 
 07.10.2009 19:17:33 -- Gas-anon:  ...  
Mám problém, hra se při loadingu sekne, vím co za to může, ale nevím jal to napravit. Tohle to vypíše při kompilaci:

SolidBSP [hull 0] 255 (0.00 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_landmark @ ( 801,1065,-624)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush 
 28.12.2008 14:38:05 -- rado-anon:  Problem  
vzdi kdyz jdu svou mapu convertovat do .bsp takmi vpise ze de_dust.wad not function
jak to mam udelat aby mi to nevypisovalo:) a taky kdyz spustim ty ukazkovi mapy tak vipise mod_LoadbrushModel: maps/changa1.bsp has wrong version number (1347633737 should be 30) poradte plz
 
 21.08.2008 00:01:04 -- p2k:  oprava  
Opravil jsem text a formátování tutorialu, byl trochu zmatený, snad jsou informace správné. Především já jsem se to naučil také z příkladových map. Doporučuji přečíst informace také o entitách používaných při přechodu z jedné do druhé mapy. 
 20.08.2008 11:07:55 -- Linhi-anon:  rada  
to S!G!:

Určitě si stáhněte příkladové mapy, díky nim to pochopíte lépe. - 4. odstavec odspoda 
 17.08.2008 22:37:31 -- S!G!-anon:  ...  
cauky jak tam mam dat ten trigger_changelevel a ten info_landmark???dik moc 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02355 sec. |