PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Trigger_changelevel
Co to je?
Entita trigger_changelevel vám dovolí vytvořit přechod z jedné mapy do druhé
(umístí hráče v nové mapě).
Poznámka: Když testuješ propojení map, je důležité nespouštět mapy z Worldcraftu nebo nějakého jiného kompilátoru / zaváděcího programu.Je nutno spustit HalfLife příkazovou řádku přes kterou spustíš mapu napsáním map <jméno_mapy>. Jinak se při průchodu do další mapy zobrazíš volně v prostoru mimo mapu. Jestli nevíš jak zpřístupnit konzolu, spouští se příkazem v příkazové řádce hl.exe -console .
Pokud máš dvě mapy spojené loadingem, musíš je obě zkompilovat, pak spustit
Half-Life, konzoli a v ní loadnout první mapu. Přejdi z této mapy do druhé a možná
se objevíš jinde, ale to nevadí. Pak loadni druhou mapu a přejdi do první. Teď se
možná taky neobjevíš správně, ale při opětném návratu do původní mapy už se
zobrazíš správně.
Tento problém je zřejmě způsoben tím, že halflife si při přechodech ukládá
nějaké informace, takže při prvním spůštění tyto nejsou aktivovány, proto je
nutné provést takový postup.
Podobně
info_landmark, trigger_transition
Mapa pro příklad
- change1.zip - pozor, obsahuje dvě mapy (change1a.map a change1b.map), je nutné obě zkompilovat před tím, než jednu z nich spustíme ve hře.
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |