PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 05.06.2010,
zobrazeno: 8090x
Trigger_relay
Co to je?
Trigger_relay
slouží jako vsunutý mezistupeň mezi různé triggery a entity. Lze tak říct, že
trigger_relay pouze doplňuje funkce triggeru o tzv. relé. Jeho použití je proto velmi
jednoduché.
Dá se použít tam, kde potřebujeme např. pouze z jednoho místa zapnout, a
z jiného místa pouze vypnout - to znamená aby nešlo z obou míst zapínat a vypínat,
ale fungovala jen zadaná funkce - jak vysvětluje níže Trigger State a jak je vidět v
příkladové mapě.
- Name (targetname) - Jméno, pomocí kterého lze trigger spustit nějakým jiným triggerem nebo buttonem
- Target (target) - cílová entita, která bude po spuštění trigger_relay aktivována.
- Killtarget (killtarget) - Událost tohoto jména bude odstraněna ze hry
- Delay (delay) - Cíl bude aktivován po časové prodlevě specifikované v tomto poli, v sekundách
- Trigger State (triggerstate) - Vypnuto (0), zapnuto (1), přepínač(2). Pokud je nastaveno jako toggle, provádí akci jako normální trigger.Pokud je nastaveno on, spouští akci na zadané entitě jen tehdy, pokud je zrovna vypnuta (off). Jestliže je nastaveno off, spoští jen aktivní entity, které jsou zapnuty.
Záložky Flags
Pokud bude zapnuta možnost Remove on fire (1) spustí se akce relé pouze jednou, poté se jeho funkce deaktivuje.
Mapa pro příklad
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |