PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6565x
Trigger_push
Co je to?
Tato entita vytváří neviditelné pole, které působí posun hráče, monstrer a
objektů (posunovatelných samozřejmě). Lze použít například u dopravníkových
pásů (conveyor) nebo u vytvoření proudu vody, která má hráče po svém proudu
strhávat.
Nastavuje se úhel tlačení (tečení vody) v kolonce "Angle" ve vlastnostech
entity (object properties) a rychlost - Speed.
V záložce Flags lze nastavit start off - to znamená že událost bude spustitelná
jiným triggerem či buttonem.
Podobně
func_conveyor
Mapa pro příklad
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |