KOMUNITA   PŘIHLÁSIT SE
Jméno:    Nový uživatel  
Heslo: 
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

trigger_push

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 4363x

Trigger_push

Co je to?
Tato entita vytváří neviditelné pole, které působí posun hráče, monstrer a objektů (posunovatelných samozřejmě). Lze použít například u dopravníkových pásů (conveyor) nebo u vytvoření proudu vody, která má hráče po svém proudu strhávat.
Nastavuje se úhel tlačení (tečení vody) v kolonce "Angle" ve vlastnostech entity (object properties) a rychlost - Speed.
 
V záložce Flags lze nastavit start off - to znamená že událost bude spustitelná jiným triggerem či buttonem.
 
Podobně
  func_conveyor

Mapa pro příklad


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01928 sec. |