KOMUNITA   PŘIHLÁSIT SE
Jméno:    Nový uživatel  
Heslo: 
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

light

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 4163x

Light


Co to je

Už z názvu vyplývá, že se jedná o osvětlovací entitu - světlo. Jednoduše se vloží do mapy, nastaví se barva a intenzita svitu, jestli chceme aby světlo šlo zapnout a vypnout (nějakým vypinačem v mapě), dáme světu jméno (name) a tlačítku jako cílovou entitu nastavíme jméno světla. V záložkách Flags můžete nastavit možnost, že světlo se spustí vypnuté.

Popis jednotlivých položek:
  • Name (targetname) - Do této položky zadáváme jméno, které nám umožní, abychom mohli světlo pomocí např. pomocí entity func_button zapínat a vypínat.
  • Brightness (light) - Zde se nastavuje barva svícení a intenzita. První 3 čísla jsou hodnoty barvev červené, zelené a modré, a čtvrté číslo udává intenzitu svitu. Pod okénkem je ikona Pick color, kde lze snadno udělit světlu požadovanou barvu svícení.
  • Apperance - Udává způsob svícení, tzn. jestli světlo bude blikat, nebo jemně pulzovat či jen normálně svítit.
  • Custom Appearance (pattern) - Tímhle jde nastavit vlastní způsob svícení. Způsob se zadává písmeny od -a- do -z-, kde a je tma a z je plné světlo. Pro příklad uvádím řadu znaků: abcdefghijklmlkjihgfedcba , které způsobí přechod z tmy do světla a bude se opakovat. Ještě je nutno nastavit jméno světla - Name, i když je nebudeme spínat, musí být jméno zadáno.
Záložka FLAGS:

Initially dark - tato možnost způsobí, že se mapa spustí se světlem, které nebude svítit, to znamená že pomocí vhodného spinače jej můžeme zapnout.

Poznámka: Worldcraft 2.0 má malou chybičku, která se projevuje při umísťování entity Light do mapy. Chyba se projevuje tak, že když umístíme entitu light do mapy a mapu zkompilujeme, nebude světlo svítit. Proto je nutné ihned po umístění entity light do mapy entitu označit, stisknout ALT+ENTER - čili vyvolat okno s vlastnostmi. Následně na každou položku myši najet a kliknout na ni. To je vše, pak stačí okno zavřít a světlo už se bude chovat tak jak má.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01829 sec. |