PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Multisource
Co je to
Jednoduše simuluje matematickou funkci AND. Musí být zapnuto několik entit zároveň,
aby entita multisource byla přepnuta v poloze ON a aby šly například otevřít dveře.
(to znamená že pokud do master kolonky u func_door vepíšeme jméno entity multisource,
bude otevírání dveří závislé na poloze multisource - entita door bude propojena s
entitou multisource, která jí bude nadřazená. Pokud bude OFF, dveře se neotevřou.
- Name (targetname) - jméno entity
- Target (target) - (níže)
- Global State Master (globalstate) - Hodnoty globálních proměnných (nastavuje se přes env_global) to může být použito při kontrole stavu multisource.
Target - jak na to
Target (target) nastavuje zvláštní případ trigger_relay. Následující
příklad -
- použití multisource je jednoduché.Vytvoříš tlačítka a všechny jejich cíle (target) boudou entita multisource. Target Multisource bude právě ten zmiňovaný zvuk ambient_generic. Nyní kdykoliv budou aktivní všechny tlačítka, bude aktivní i multisource.
Naoř. máte zvuk který chcete přehrávat jen tehdy, když jsou stisknuta čtyři tlačítka. Jestli se jakékoli z tlačítek vrátí do nestisknutého stavu, zvuk přestane hrát.
Příkladové mapy
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |