PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Func_door_rotating (Autor:Wad)
Jak na to
Dá se říct, že tvorba otočných dveří je stejná jako
u func_door. Narozdíl od obyčejných dveří, které se otvírají zasouváním do
stěny, se tyto dveře otevírají vpřed či vzad, čili otáčejí se v pantech -
stejně jako všechny naše české dveře.
První musíme vytvořit samotné dveře, čili objekt (většinou
kvádr) potažený nějakou texturou dveří.
Aby se dveře otáčely, musí mít zboku umístěnou funkční část,
kterým doma říkáme panty, ve worldcraftu jsou neviditelné a jsou tvořeny objektem,
který má texturu origin. Tento objekt je nutno umístit zboku dveří, tak jak
je vidět na následujícím obrázku.
Nyní je potřeba oba objekty označit a změnit je v entitu
func_door_rotating tak, že musí být oba zvýrazněny červeně, druhým tlačítkem
vyvoláte menu a kliknete na možnost TIE TO ENTITY (změnit na entitu), a v políčku
class, vyberete func_door_rotating. A je to.
Vlastnosti - nastavení
Name - Jméno, pomocí něho lze dveře otevřít třeba vypínačem
Speed - Rychlost otáčení dveří
Move Sound - Zvuk otevírání dveří
Stop Sound - Zvuk zastevení dveří
Delay before close - Vyčká zadaný čas a pak dveře automaticky zavře.
Damage inflicted when blocked - Pokud se dveře otevírají a nějaké monstrum
brání zavření (třeba i hráč), ubírá mu zadaný počet energie.
Message if triggered - po spuštění dveří vypíše zprávu.
Delay before fire -
Fire on close -
Health (shoot open) - jak silně mám střelit, aby se dveře otevřely.
Locked sound - zvuk který se ozve když jsou dveře zamčeny
Unlocked sound - zvuk který se ozve když jsou dveře odemykány
Locked sentence - programové označení dveří, pomocí nich lze dveře zamčít
a pak po splnění úkolu otevřít.
Unlocked sentence - programové označení dveří a
Distance (deg) - Úhel otočení, stabilně je vhodné 90 stupňů.
Záložky FLAGS
Starts open - po spuštění hry jsou dveře otevřeny
Reverse dir - opačné otevírání
Don´t link -
Passable -
One way - jednocestné
Toggle -
X axis - otáčení po ose X
Y axis - otáčení dveří po ose Y
Use only -
Monsters can´t - nemůže použít nikdo jiný než hráč
Not in Deathmatch - není v deathmatchi
Pokud chcete vytvořit otočné dveře, které
mají místo tmavého místa průhledné sklo, tutorial najdete zde.
Mapa jako příklad: doors1.zip
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |