PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6774x
Co je to
Entita trigger_multiple je spouštěcí entita, která lze oproti trigger_once spouštět
několikrát za sebou.
Záložky flags
Target - cílová, spouštěná entita
Name - jméno entity trigger_multiple
Master - multisource
Delay before trigger - čas, za kterou se spustí cíl uvedený v kolonce Target
Delay before reset - čas, za který bude možno trigger_multiple opět spustit
Podobně
trigger_once
Mapa jako příklad
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
Poslední vydané entity
05.06.2010 HL1 od: p2k
11.08.2009 HL2 od: mirra
11.08.2009 HL2 od: mirra
11.04.2009 HL1 od: Vocko
01.12.2008 HL1 od: p2k
01.05.2008 HL2 od: BigManik
Přehled entit prefer. n/a
© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.01919 sec. |
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.01919 sec. |