PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 12.02.2000,
zobrazeno: 6494x
Co je to?
Entita trigger_hurt může způsobit bolest, poškození, ozáření. Následují její
vlastnosti:
- Name (targetname) - Jestliže je specifikováno jméno, může být trigger_hurt v poloze zapnut či vypnut.
- Target (target) - Pokaždé, když je trigger_hurt aktivován, může spustit další událost. Aktivovanými prostředky tedy působí další poškození.
- Master (master) - Můžeš také specifikovat multisource.
- Damage (dmg) - Zde se zadává síla poškození, kterou trigger_hurt způsobuje.
- Delay before trigger (delay) - Jestliže trigger_hurt spouští další událost (jako např. výbuch při šlápnutí do elektrické klece), tímto parametrem lze tuto událost oddálit na určenou dobu.
- Damage Type (damagetype) - Zde můžeš blíže určit typ poškození.
Tyto typy jsou:
- 0 (Všeobecné)
- 1 (Rozdrcení)
- 2 (Prostřelení)
- 4 (Pořezání)
- 8 (Pálení)
- 16 (Mrznutí)
- 32 (Pád z výšky)
- 64 (Odstřelení)
- 128 (Ubití)
- 256 (Otřesy)
- 512 (Zvukový)
- 1024 (Energtický paprsek)
- 16384 (Utonutí)
- 32768 (Ochromení)
- 65536 (Nervový plyn)
- 131072 (Jedy)
- 262144 (Radiace, vyzařování)
- 524288 (Ozdravění z vody)
- 1048576 (Chemický)
- 2097152 (Malý žár)
- 4194304 (Malé mrznutí)
Záložky Flags
Následuje popis možností:
- Target Once (1) - Když trigger_hurt spouští cílovou událost, bude aktivována vždy při zranění hráče (něčeho). Jestliže je tato vlajka nastavena, událost se aktivuje jen jedenkrát, když někdo vstoupí na nebezpečné pole.
- Start Off (2) - Pomocí této volby můžeš spustit hru a v ní trigger_hurt ve vypnutém režimu, a ve hře jej pomocí nějaké události, či tlačítka sepnout do aktivního stavu.
- No Clients (8) - Jestli je tato možnost nastavena, trigger_hurt působí na veškeré osoby ve hře.
- FireClientOnly (16) - Trigger_hurt ublíží každému, kdo se jej dotkne, ale jen pokud je oslaben ohněm. (asi tak nějak, kčertu tohle nešlo přeložit)
- TouchClientOnly (32) - Pouze hráč může být poškozen touto entitou (pouze entita trigger_multiple dovolí ublížit monstrům.).
Podobně
není
Mapa pro příklad
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
Poslední vydané entity
05.06.2010 HL1 od: p2k
11.08.2009 HL2 od: mirra
11.08.2009 HL2 od: mirra
11.04.2009 HL1 od: Vocko
01.12.2008 HL1 od: p2k
01.05.2008 HL2 od: BigManik
Přehled entit prefer. n/a
© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.0166 sec. |
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.0166 sec. |