PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Trigger_gravity
Co to je?
Pomocí entity trigger_gravity lze snadno změnit gravitaci, čili zemskou přitažlivost.
Entita trigger_gravity se většinou dává na zem, když přes ni hráč přejde
tak se spustí jiná gravitace. Gravitace se zadává od 0 do 1, kde 0 je nulová
gravitace a 1 je normální pozemská gravitace.
V záložkách flags lze působení entity trigger_gravity omezit ještě na potvory, na žádné osoby, a na přesunovatelné přesměty.
Když tvoříte místnosti s nízkou gravitací, a procházíte z
místnosti s normální gravitací, měli byste udělat dvě entity trrigger_gravity.
Jednu, která nastavuje nízkou gravitaci, a druhou která nastavuje normální gravitaci.
Jak je vidět na obrázku, tak fialově orámovaná entita je trigger_gravity. Jsou tam
dvě. Když přecházím z pravé místnosti do levé, nastaví se mi snížená
gravitace, a když se vracím zpět, nastaví se normální gravitace. Pro neanglicky
mluvící je: low gravity - nízká gravitace, normal gravity - normální gravitace.
Jak jednoduché, že?
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |