PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6463x
Trigger_endsection
Entita trigger_endsection způsobí ukončení hry a návrat do hlavního menu Half-Life.
- Name (targetname) - Zde se zadává jméno, díky němuž pak můžeme spustit tento trigger jiným triggerem nebo buttonem.
- Section (section) - Zde zadávaná hodnota definuje, co se po aktivaci
tohoto triggeru stane:
- _oem_end_training - ukončí hru a vrátí hráče zpět do menu hry.
- _oem_end_logo - ukončí hru a vrátí hráče zpět do menu hry.
- _oem_end_demo - ukončí hru a vrátí hráče zpět do menu hry, měla by se spustit www stránka media/order/default.htm.
Záložky Flags
Je zde jen jedna záložka - USE only. Pokud je zapnuta, trigger_endsection může
být aktivován jiným triggerem, ale ne hráčem, který přes ni projde.
Podobně
není
Mapa pro příklad
- není
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |