TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit explozi
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 46361x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit explozi
Exploze je efekt, který jsme mohli mnohokrát spatřit v samotném Half-Lifu, takže si tentokrát popíšeme jak jej použít.
1) Vytvořte si osvětlenou místnost.
2) Umístěte entitu env_explosion a nastavte ji následovně:
Name = explosion (jméno entity)
Magnitude = 100 (rozsah výbuchu)
V záložce FLAGS můžete nastavit, zda-li se má výbuch opakovat ("Repeatable") nebo jestli nemá zobrazovat jiskry ("No Sparks") atd.
3) Teď potřebujeme výbuch něčím spustit. Použijeme k tomu trigger_once, který umístíme tak, aby přes něj hráč mohl přejít. Ve vlastnostech do položky "Target" napište "explosion".
4) Nyní se podívejte na výsledek.
Exploze je velmi důležitá při některých situací, neboť perfektně dokresluje atmosféru.
Příkladová mapa ke stažení ZDE:
Pavel Koten ml.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |