TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit běžící pás
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 47137x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit běžící pás
Pokud se rozhodnete vytvořit běžící pás či tekoucí vodu, vězte že budete potřebovat entitu "func_conveyor". Naučme se s ní tedy pracovat.1) Vytvořte si osvětlenou místnost.
2) Vytvořte brush, který potáhněte libovolnou texturou. Na něj umístěte brush stejných rozměrů s jedním rozdílem. Výška nového brushe by měla být 1 bod, čili co nejnižší.
3) Tento tenký brush potáhněte texturou "SCROLL_CONV3", která je pro tento účel vytvořena. Pokud budete vytvářet jakoukoliv entitu func_conveyor, dbejte na to, aby před názvem použité textury bylo slovo "scroll". To značí že se jedná o pohybující se texturu.
4) Po správném zarovnání textury vytvořte z brushe entitu func_conveyor a nastavte ji takto:
Conveyor Speed = 150 (rychlost pohybu pásu)
V záložce FLAGS se nachází dvě možnosti, "No Push" a "Not Solid". První zamezí pohybu hráče, pokud na pás stoupne. Druhá umožní průchodnost pásem (používá se např. u tekoucí vody).
Dbejte také na směr, kterým se bude pás (resp. textura) pohybovat.
5) Celý pás je hotov a nyní se můžete podívat na výsledek.
Entita func_conveyor se dá samozřejmě použít ve více případech, třeba u tekoucí vody. Opět však dávejte pozor při výběru textury.
Příkladová mapa ke stažení ZDE:
Pavel Koten ml.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |