TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak udělat fungující nápojový automat
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: Net,
zobrazeno: 79727x
Vytvoření nápojového automatu je vcelku jednoduchá záležitost. Stačí jen udělat vertikálně orientovaný obdelník a dát mu patřičnou texturu. Teď si však ukážeme, jak takový automat "oživit".
Začneme od onoho vertikálního obdelníku. Do něj si podle textury vytvoříme tlačítka a otvor pro vypadávání plechovek. Do otvoru v automatu vložíme entitu ENV_BEVERAGE.
Výsledek by měl vypadat takto:
Nastavení ENV_BEVERAGE: Name player_medic Capacity 50 Beverage Type random Nastavení tlačítek: Target player_medic Delay before reset 4
Pokud jste vše provedli správně, tak by Váš automat měl fungovat a po sebrání plechovky by se Vám měl doplnit život.
Pro ty, co se jim nechce tuto zdlouhavou proceduru podstupovat mám malé překvapení:
Kompletní prefab automatu + textury použité v tomto tutoriálu: automat.zip
Prefab stačí jen nakopírovat do složky Prefabs v Hammer/WorldCraft Editoru. !Musíte ho vypnout a znovu zapnout, aby se prefab načetl.! Pak zvolte prefab automat v nabídce Categories 1, vyberte položku automat v nabídce Objects 2 a vložte jej do mapy stisknutím Insert original prefab 3.
Soubor WAD s texturami automatu zkopírujte do Vaší složky s Half-Life/Valve (popřípadě Vaším módem) a v Hammer/WorldCraft Editoru je přidejte k texturám. Tools -> Options -> Textures -> Add WAD. Horní stranu automatu tvoří textura z Half-Life GENERIC105B a dolní GENERIC105C.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |