TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Od začátku k profesionalitě #11 - CS:S entity
Rubrika: Counter Strike Source
Vložil: Tommzs,
zobrazeno: 81490x
Od začátku k profesionalitě #11
Counter-Strike: Source entity
Už jste si asi všimli, že mé tutorialy se nevztahují pouze na Half-Life 2, ale i na CSS. Zde je přehled entit, které jsou speciálně v CSS.Info_player_terrorist, info_player_counterterrorist - o těchto dvou entitách jsem se již zmiňoval v předchozích tutorialech. Jsou to starty hráčů v CSS.
Weapon_ - netřeba popisovat. Všechny zbraně v CSS můžete samozřejmě vložit.
Prop_physic_multiplayer - taky již zmíněno v předchozích tutorialech. Normální prop_physic, používá se ale v multiplayerových hrách. Nejen v CSS!
Hostage_entity - používá se v mapách, kde mají CT zachránit hostage(rukojmí), toto jsou právě rukojmí, můžete si vybrat ze 4 modelů, ale v editoru se tento výběr nijak neprojeví. Pozor! Aby za Vámi rukojmí šly, musí si nejdříve vytvořit informace o okolí. Nejjednodušší způsob je zpustit hru, vaší mapu a vložit si třeba jednoho bota(CPU Players), po načtení mapy si program vytvoří navigační soubory a pak vše pojede jak má být. Pokud mapu změníte, musíte ve složce "SteamApps/váš_account/counter-strike source\cstrike\maps" smazat soubor vašemapa.nav a znovu jej vytvořit předešlým způsobem.
Info_map_parameters - v properties můžete nastavit sílu výbuchu bomby(pokud máte mapu, kde se bomba pokládá).
Teď jsou na řadě entity, které se aplikují na brush pomocí "tie to entity":
Func_bomb_target - máte-li mapu de_ znamená to že se v ní pokládají bomby. Aby šly položit, musíte nějak označit místo, kde to půjde. Vytvořte brush a vložte ho tam, kde chcete mít bomb site. Vše ostatní(aby měl hráč bombu) se udělá samo.
Func_hostage_rescue - máte-li mapu cs_ znamená to, že se v ní zachraňují rukojmí. Tato entita slouží k určení místa, kam mají CT rukojmí dovést. Dělá se to stejně jako s bomb site
Snažil jsem se přijít na to, jak se dělá, aby se u radaru zobrazovaly názvy míst, kde se nacházíte(zobrazuje se to i u rádiových hlášek), ale i po detailním prozkoumání ukázkové mapy de_cbble jsem nic nenašel. Pokud někdo ví jak na to, ať mi to prosím napíše na můj e-mail tomntomn@seznam.cz, nebo do fóra. Pokud uděláte nějakou pěknou mapku do CSS, naváhejte a pošlete mi jí, mohu jí dát sem, nebo na www.ceskemody.cz na stáhnutí.
DISKUZE -- 3
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
02.03.2012 08:00:42 -- MichaelMik-anon:
jiné entity
ahoj mohl bys mi vysvetlit dalsi entity ( presne vyjadreni ) napr:
prop_static, prop_ragdoll atd.. ?? .)) Dekuji
26.05.2010 08:28:10 -- jirka-anon:
pomoc!
ja sem si ten editor stahl a kdyz vyrobim
mapu pod 1 MB tak v klidu ale jakmile udelam nad to 1 MB a dam otestovat tak
se nacte to posledni ulozene co melo pod 1 MB nevim jestli to je windows 7
nebo ze nemam net nebo nemam steam nebo to je naka chyba. pomozte. dik. muj mejl je kdyztak cssko@seznam.cz
mapu pod 1 MB tak v klidu ale jakmile udelam nad to 1 MB a dam otestovat tak
se nacte to posledni ulozene co melo pod 1 MB nevim jestli to je windows 7
nebo ze nemam net nebo nemam steam nebo to je naka chyba. pomozte. dik. muj mejl je kdyztak cssko@seznam.cz
21.02.2009 21:36:40 -- Fr0t-anon:
Nazvy mist
Nazvy mist (apartments, market, atd) jsou v souboru .nav . Po vygenerovani
dejte do konzole sv_cheats 1, nav_edit 1, to vam ukaze navigaci pro hostage
a boty, zadejte do nav_use_place_name jmeno mista a pak zapnete
nav_toggle_place_edit_mode a nav_toggle_place_painting . Mista pres ktera
projedete mysi se oznaci. Po dokonceni zmen musite zadat nav_save. Doufam
ze je to alespon z casti srozumitelny, navod (AJ) je na strankach hammeru,
staci hledat nav nebo navigation.