TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak na déšť - Rain
Rubrika: Half-Life & Counter StrikeNávod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
RAIN - DÉŠŤ (autor:kenny 2000)
Viděl někdo déšť v Half-Life ?
Já do teď ne. :)
Potřebuješ RAIN.SPR.
Postup:
1. Zkopíruješ RAIN.SPR do adresáře valvesprites
2. Pro každý proud deště jsou potřeba celkem 3 entity.
- někde umístíš entitu "env_beam"
- a ještě dvě entity "info_target" u jedné budou kapky začínat a u druhé
končit. Jednu umístíš někam k obloze a druhou do zemně. (nazveš je s1/e1,s2/e2 nebo
tak nějak) Pokud chceš aby to vypadalo jako za větru tak tyto entity nedáš pod sebe,
ale kousek od sebe.
3. Nastavení entity "env_beam"
- "Start entity" s# (podle toho jak sis to nastavil)
- "Ending entity" e#
- "Life" 0
- "Width of beam" 16-32
- "Sprite Name" "sprites/rain.spr"
- "Texture Scroll Rate" asi -20 (menší číslo znamená, že kapky budou padat
rychleji a naopak)
- Ve "Flags" zakřížkovat:
- "Start On"
- "Shade Start"
Tipy:
- déšť by měl být mimo budovy :)
- obloha by měla být nějaká tava např "dusk", "night" nebo tak
něco.
- použít entitu "light" tmavě šedé-modré barvy
- prohlubně zaplnit vodou "func_water"
- použít "ambient_generic" se zvukem "ambience/waterfall3.wav"
Download:
Zdrojová mapa (rain.map)
Vypočítaná mapa (rain.bsp)
Sprite bez kterého to nejede (rain.spr)
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |