NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak na zvuky - ambient_generic

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: wad,  zobrazeno: 86297x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



AMBIENT_GENERIC (napsal: Wad)

Takže co to je? Pokud jste hráli half-life (asi blbá otázka že…?) slyšeli jste po mapách různé zvuky, hlasy a podobné ”skřeky” a toto je zapříčiněno entitou ambient_generic. Opět to není nic složitého a řekl bych že je to pro úplné začátečníky.Takže můžem začít.

1) Tutorial má jenom jeden bod a to je popis některých z mnoha funkcí. (ostatní nebudete podle mě potřebovat)

Name --------------------- Zde nemusíte nic vyplňovat protože je aktivní hned od začátku a pokud ano tak ho vypne.
WAV name ------------ ambience/wind2.wav (nastavení jaké je u prvního zvuku v příkladové mapě)
Volume ----------------- Že to neuhádnete…Je to nastavení hlasitosti.
Dynamic presets
---- Různé druhy jak může (nebo nemusí) být přehráván zvuk.
Fade in time ---------- Doba za jakou se čas vypne (používá se pokud nechcete zvuk přehrát celý).
Fade out time -------- Doba za jakou se čas zapne (používá se stejně).

 

A ještě trocha ze záložky FLAGS

Playeverywhere -----
Pokud chcete aby se zvuk přehrával po celé mapě a ne jen z místa kde je umístěn.
Small
Medium radius
------ Dosah (rozptyl) zvuku (anglicky by jste měli umět ale Small – malý, medium – prostřední, large - velký)
Large
Start silent
------------- Po spuštění mapy se NEbude zvuk autmaticky přehrávat.
Is NOT looped -------- Zvuk se nebude opakovat (podívejte se do tipů a dozvíte se víc).

Takto vypadá sprit ambient_generic ve Worldcraftu:
repro.gif (2731 bytes)

(Samozřejmě ta modrá je průhledná)

A ještě několik typů

- Každý zvuk se po spuštění přehrává pořád dokola a proto když někde dáte zvuk a on se bude opakovat (to se používá třeba u fičení větru, zvuku počítačů a prostě doprovodných zvuků) a vy ho budete chtít vypnut (přehraje se jenom jednou) zaškrtnete políčko is not looped

- Když budete vypisovat cestu k WAVu nezapomeňte že lomítko se tam píše obrácené ( / ) to co je na numerické klávesnici (čísla vpravo) a u konce se vypisuje i koncovka (*.wav)

- Pokud ho budete hledat jak se píše ambient_generic (bez jakékoliv předpony, tím myslím env_*, info_*, func_*,…)

- Jestli se vám zdá že je tu málo popisu nastavení, tak ostatní co tu nejsou napsána já osobně nepoužívám a mám dojem že i tak je jich tu ještě víc než budete potřebovat, věřte mi.

- A pokud chcete radu napište na můj ”mejl” wad@seznam.cz a nebo na průvodci.

S pozdravem Pafka ”WAD” Navrátil

 DISKUZE -- 1

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 29.03.2016 15:06:20 -- JOHN CENA-anon:  hmm  
Ahoj já jen mohli by ste udělat stránku prosím kde napíšete jak stáhnout zvukz Half-Life 1,2,episode 1,2 to je jendo prosííííím. Prozatím dekuji.  
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.0202 sec. |