TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit zamčené dveře?
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 39879x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Nástroje použité při tvorbě:
- Textura tlačítka, např. +0BUTTON4
- Textura dveří, např. LAB1_DOOR7
- Entitu func_door (ta bude z brushe)
- Entitu func_button (taky z brushe)
- Point Entitu multisource (jako zámek)
1) Vytvoříme si brush s texturou dveří a nastavíme mu entitu func_door. Nastavíme mu vlastnost master na "Zamek" (bez uvozovek)
2)Vytvoříme si brush - tlačítko a nastavíme jej na entitu func_button.
Nastavíme mu vlastnost targetted object na "Zamek" V záložce flags zaškrtneme "Do not move" a "Toggle"
3)Teď to hlavní - umístěme si někam do mapy point entitu multisource a nastavíme jí jméno na "Zamek"
Mapu můžeme zkompilovat a vyzkoušet.
Multisource funguje takto:
Když jsou aktivovány všechny ukazatele na ni, tak se její hodnota změní na true a objekty, co ji mají za MASTERa, jsou odemčeny.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |