NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit zamčené dveře?

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 41161x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6


Nástroje použité při tvorbě:
  • Textura tlačítka, např. +0BUTTON4
  • Textura dveří, např. LAB1_DOOR7
  • Entitu func_door (ta bude z brushe)
  • Entitu func_button (taky z brushe)
  • Point Entitu multisource (jako zámek)
Postup:
1) Vytvoříme si brush s texturou dveří a nastavíme mu entitu func_door. Nastavíme mu vlastnost master na "Zamek" (bez uvozovek)
2)Vytvoříme si brush - tlačítko a nastavíme jej na entitu func_button.
Nastavíme mu vlastnost targetted object na "Zamek" V záložce flags zaškrtneme "Do not move" a "Toggle"
3)Teď to hlavní - umístěme si někam do mapy point entitu multisource a nastavíme jí jméno na "Zamek"
Mapu můžeme zkompilovat a vyzkoušet.
Multisource funguje takto:
Když jsou aktivovány všechny ukazatele na ni, tak se její hodnota změní na true a objekty, co ji mají za MASTERa, jsou odemčeny.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01837 sec. |