PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 14.07.2005,
zobrazeno: 6668x
Co to je?
Tato entita se používá pro urychlení výpočtů VIS a zvýšení rychlosti enginu. Výhoda této entity spočívá v tom, že pokud je umístěna v jiné entitě, nedojde k rozřezání (přerušení) souvislé textury brushe (lze si zkusit napsáním příkazu v konzoli "mat_wireframe 1").
Tuto entitu nelze použít jako kontakt s prázdným okolím mapy.
Properties:
Minimum DX Level
mindxlevel
Maximum DX Level
maxdxlevel
Typ:
Entita, která se aplikuje na brush.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |