PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 8848x
Env_shake
Co je to?
Tato entita způsobuje zatřesení (zemětřesení), vhodně
se dá použít například i při výbuchu.
Nastavení:
- Name (targetname) - Zde je potřeba napsat jméno entity, protože tato entita musí být spuštěna nějakým triggerem.
- Amplitude (amplitude) - Zde se definuje síla zemětřesení.
- Frequecy (frequency) - 0.1 = náraz (mírné), 255.0 = škubání (silné)
- Effect radius (radius) - aktivní vzdálenost zemětřesení od entity.
- Duration (duration) - Délka zemětřesení, jak dlouho bude zemětřesení trvat.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |