PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Co to je?
Pomocí této entity lze přehrát zvuk ve formátu WAV.
Nastavení:
Name (targetname) - pokud zde zadáte jméno entity, bude možné spouštět
tuto entitu pomocí triggeru (tlačítka, spouště).
Path/filename.wav of WAV (message) - zde se zadává cesta/jméno souboru
.wav souboru. Většina zvuků se nachází v souboru pak0.pak, (který lze dobře
procházet programem Wally, Qped). Aktuální adresář pro zvuky je tedy SOUND, který se
může nacházet jak v adresáří VALVE tak v souboru pak0.pak. Pro aktivaci zvuku pak
stačí do políčka zadat např. ambience/sound.wav
Volume (10 = loudest) (health) - (10 = nejhlasitější, 1= nejslabší) - zde se
zadává hlasitost zvuku.
LFO type 0)off 1)sqr 2)tri 3)rnd (lfotype) - speciální funkce
LFO rate (0-1000) (lforate) - speciální funkce
LFO mod pitch (0-100) (lfomodpitch) - speciální funkce
LFO mod vol (0-100) (lfomodvol) - speciální funkce
LFO - Low Frequence Oscillator - nízkofrekvenční oscilátor - mění charakteristiku zvuku, rychlost přehrávání, apod.
lfomodpitch - styl zvuku jako vibrato, čím
vyšší číslo, tím větší vibrato.
lfomodvol - tremolo
lfotype - je tvar zvukových křivek- sqr je obdélníková vlna, tri- je
trojúhelník, a rnd je sinusovka. Tyto všechny různé charakteristické rysy ovlivní
zvuk jinak. sqr střídá vysoké a nízké přechody, tri má ostré přechody, a rnd má
hladké přechody zvukových křivek. Je to těžké vysvětlit v textu, ale snadné
slyšet, jen je potřeba trochu experimentovat.
Záložky FLAGS
Play Everywhere (1) - přehrává zvuk po
celé mapě bez ohledu na vzdálenost
Small Radius (2) - malý poloměr slyšitelnosti zvuku v mapě max 800 bodů
Medium Radius (4) - střední rozsah slyšitelnosti. max 1250 bodů
Large Radius (8) - velký rozsah slyšitelnosti. max 2000 bodů
Start Silent (16) jestli tato volba zaškrtnuta, je možné spustit zvuk
nějakým triggerem, pokud není zvolena, zvuk se spustí ihned po spuštění mapy
Is NOT Looped (32) - způsobuje, že i zvuk který by se jinak opakoval (třeba
vrčení rotoru) se přehraje jenom jedenkrát
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.03197 sec. |