KOMUNITA   PŘIHLÁSIT SE
Jméno:    Nový uživatel  
Heslo: 
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

ambient_generic

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 4626x

Ambient_ generic

Co to je?
Pomocí této entity lze přehrát zvuk ve formátu WAV.

Nastavení:

    Name (targetname) - pokud zde zadáte jméno entity, bude možné spouštět tuto entitu pomocí triggeru (tlačítka, spouště).
    Path/filename.wav of WAV (message) - zde se zadává cesta/jméno souboru .wav souboru. Většina zvuků se nachází v souboru pak0.pak, (který lze dobře procházet programem Wally, Qped). Aktuální adresář pro zvuky je tedy SOUND, který se může nacházet jak v adresáří VALVE tak v souboru pak0.pak. Pro aktivaci zvuku pak stačí do políčka zadat např. ambience/sound.wav
    Volume (10 = loudest) (health) - (10 = nejhlasitější, 1= nejslabší) - zde se zadává hlasitost zvuku.
    LFO type 0)off 1)sqr 2)tri 3)rnd (lfotype) - speciální funkce
    LFO rate (0-1000) (lforate) - speciální funkce
    LFO mod pitch (0-100) (lfomodpitch) - speciální funkce
    LFO mod vol (0-100) (lfomodvol) - speciální funkce

LFO - Low Frequence Oscillator - nízkofrekvenční oscilátor - mění charakteristiku zvuku, rychlost přehrávání, apod.

lfomodpitch - styl zvuku jako vibrato, čím vyšší číslo, tím větší vibrato.
lfomodvol - tremolo
lfotype - je tvar zvukových křivek- sqr je obdélníková vlna, tri- je trojúhelník, a rnd je sinusovka. Tyto všechny různé charakteristické rysy ovlivní zvuk jinak. sqr střídá vysoké a nízké přechody, tri má ostré přechody, a rnd má hladké přechody zvukových křivek. Je to těžké vysvětlit v textu, ale snadné slyšet, jen je potřeba trochu experimentovat.

Záložky FLAGS

    Play Everywhere (1) - přehrává zvuk po celé mapě bez ohledu na vzdálenost
    Small Radius
    (2) - malý poloměr slyšitelnosti zvuku v mapě max 800 bodů
    Medium Radius
    (4) - střední rozsah slyšitelnosti. max 1250 bodů
    Large Radius
    (8) - velký rozsah slyšitelnosti. max 2000 bodů
    Start Silent
    (16) jestli tato volba zaškrtnuta, je možné spustit zvuk nějakým triggerem, pokud není zvolena, zvuk se spustí ihned po spuštění mapy
    Is NOT Looped
    (32) - způsobuje, že i zvuk který by se jinak opakoval (třeba vrčení rotoru) se přehraje jenom jedenkrát

     


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01862 sec. |