PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6545x
Func_water (Autor:Wad)
Co to je:
Voda prostě voda, vytvořená pomocí textur obsahujících slovo Water. Více
zde.
Nastavení:
Contents………… Jak bude ta “tekutina“ vypadat (je to blbě řečeno ale
bude vám stačit že nastavení je voda, kyselina a láva)
Wave height…….. Výška vln
Pokud má textura před názvem !
(vykřičník) bude se automaticky chovat jako voda, (ale bez vln).
Mapa pro příklad: water.zip
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |