PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Func_rotating (autor:wad)
Co to je:
Rotování (pro ty natv… je to otáčení)
Postup
Uděláte si cokoliv co chcete aby se otáčelo (třeba
ventilátor) ale ještě mu func_rotating nepřidělujte.Ještě před tím si
musíte udělat osu podle které se bude otáčet.Uděláte si prostě brush
(pevný objekt…) který dáte do místa kolem kterého se bude třeba ten ventilátor
otáčet (u ventilátoru ho dáte logicky doprostřed) ale !!!pozor, musí mít texturu
ORIGIN!!!, je to taková zelená, malá, divná textura (pro ty co ve worldcraftu moc
neumí tak stačí napsat jméno textur do řádku dole a worldcraft vám ji najde sám).
Takže máte ventilátor
(nebo něco jiného…) brush který má texturu ORIGIN a máte ho daný jako osu
podle které se má otáčet ale co teď?Označíte ventilátor i tu osu dohromady
(stačí podržet Ctrl a označovat…) a teď jí přidělíte func_rotating.
Nastavení:
Rotation speed…...……Rychlost otáčení, co dodat…
Fan sounds…………….Několik přednastaných zvuků který má vydávat,
a nebi dáte no sound.(jsou dělány pro ventilátor)
Wav name……….….….Pokud se vám žádný přednastavený zvuk nelíbí tady
si zadáte cestu k tomu co se vám hodí…
Damage inflicted............Kolik vám ubere když vás “skřípne“. (ale je to
podle nastavení flags)
Flags
Start on…………Bude
se otáčet hned po startu mapy
Reverse
dir….....Bude se otáčet opačným směrem než je obvyklý směr otáčení.
X,Y,axis…….…..Osa
podle které se bude otáčet standardně je Z (to poznáte jak to je…)
Fan
pain………..Bude vám ubírat životy
Not
solid…….….Budete jím moct procházet (že by duch ventilátoru … ?)
…radius………..Rozsah
zvuku (pokud nějaký vydává…)
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |