PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Co to je:
V podstatě je ekvivalentní k func_breakable. Má však víc nastavení a možností.
Nastavení vlastností:
Target on break - jméno cílové entity, která se aktivuje, když předmět
rozbijeme
Strenght - v podstatě "kolik předmět vydrží ran páčidlem"
Material type - typ materiálu, od dřeva po skálu. Pokud máme bednu, nastav
wood, pokud máš počítač, nastav computer
Spawn on break - jaký předmět vypadne po rozbití
Explode magnitude - velikost exploze
Hull size - udává jestli předmět potlačíme vestoje, vkleče, prostě velikost
objektu, standardně nechávejte point size.
Friction (0-400) - udává jaký bude předmět při tlačení vyvolávat odpor,
jak je těžký. Čím větší hodnota, tím pomalej se bude tlačit.
Buoyancy - vztlak, udává, o kolik jednotek předmět klesne pod hladinu,
když jej strčíme do vody.
Záložka Flags:
Breakable - zaškrtnutím políčka způsobíš to, že předmět půjde rozbít.
Mapa jako příklad:
explobox.zip
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.01847 sec. |