PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6444x
Func_healthcharge
Co to je
Jedná se o entitu založenou na bázi objektu, pomocí které se dobíjí životní síla
ve hře. Je to v podstatě ta červená krabice na stěně s křížem a nápisem
First Aid, která nám dobíjí základní procenta energie ve hře.
Poznámka: Pokud budete vkládat tuto entitu do deathmatch mapy, tak
v deatchmatch se dá nastavit, kolik sekund bude func_healthcharge dávat energii. Musí
se vypnout smartedit a hned v první položce dmdelay se dá nastavit čas dodávání
energie.
Mapa jako příklad:
chargers.zip
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |