PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6619x
Func_door (Autor:Wad)
Co to je:
Jak název napovídá jedná se o dveře.
Nastavení
- Speed - Rychlost. Doporučená je 100, čím je hodnota nižší tím se dveře otevírají pomaleji.
- Move Sound - Zvuk který budou dveře vydávat při pohybu (otevíráni a zavírání..).
- Stop Sound - Zvuk při zastavení.
- Delay before close - Doba po jaké se dveře po otevření zavřou (pokud nastavíte –1 nezavřou se).
- Lip - Nedovírání dveří, prostě kolik budou trčet ven ze stěny (obvykle 3-20)
- Damage infl - kolik vám dveře uberou při “přiskřípnutí“.
- Health - Pokud bude 1a střelíte do nich otevřou se ale nepůjdou otevírat normálně (pokud 0 tak se nic nestane)
Mapa jako příklad: doors1.zip
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |