PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 7154x
Trigger_once
Co je to?
Jedná se o spouštěč, který aktivuje událost pouze jedenkrát, nikoliv vícekrát,
prostě jak jej jednou spustíte, zůstává již spuštěn.
Doporučuji abyste triggeru přidělili texturu aaatrigger, budete
v tom mít větší pořádek.
Záložka FLAGS
Obsahuje 3 možnosti:
Monsters (1), No Clients (2), and Pushables (4), které specifikují, co může tuto
spoušť aktivovat. Standardně je nastaven PLAYER, čili hráč, který může přes tuto
entitu normálně procházet, aniž by jej nějak zastavila apod.
Podobně
trigger_multiple trigger_relay
Mapa pro příklad
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |