PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: BigManik, dne: 02.04.2008,
zobrazeno: 6614x
prop_physic
Slouží ke vkládání objektů s fyzikou, to jest lze jimi volně pohybovat. To jsou bedny, sudy, plechovky a jiné harampádí. Je zde nastavení, ktere se dá vyžít. Je to Health Level to Override Motion. Obejkt je na začátku znehybněn (zmražen) a číslo v kolonce určuje míru poškození jakou musí objekt "schytat", aby došlo k jeho rozpohybování. Využívá se to například u obrazů na stěnách. Když donich hráč střelí, dojde k jeho pádu na zem. DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |