PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 26.06.2006,
zobrazeno: 7034x
Entita: water_lod_control
Je potřeba k tomu, abychom mohli nastavit úroveň detailu vodní hladiny. V naší blízkosti se generuje kvalitní vodní hladina s plnými detaily, ale kdyby se měla generovat v celé mapě, FPS by se snížilo, proto je třeba do mapy vložit tuto entitu a nastavit následující dvě hodnoty:- Start Transition to Cheap Water
přednastavená hodnota:1000 palců, uvádí od jaké vzdálenosti se začne generovat přechod do tzv. levné vody.
- End Transition to Cheap Water
přednastavená hodnota:2000 palců, uvádí do jaké vzdálenosti se má generovat přechod do tzv. levné vody.
(obrázek: ikonka entity water_lod_control)
Vysvětlení pojmů:
Levná voda - je to méně kvalitně generovaná voda s ohledem na FPS, generována v pozadí, v dálce od nastavené vzdálenosti, je to taková voda, která nepotřebuje kvalitní detaily.1 palec = 2.54 centimetrů
DISKUZE -- 2
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
17.04.2009 00:39:29 -- p2k:
...
to uz je davno, navrhni lepsi preklad levny vody. Tehdy byly slabsi
procaky, dnes bych to cpal na max distance:o)
13.04.2009 14:32:27 -- Kdosi-anon:
geez
Bože, překlad levná voda mě dráždí, ale jinak hezkej minitut