NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

water_lod_control

<<<   >>>  Rubrika: HL2  
Vložil: p2k,  dne: 26.06.2006,  zobrazeno: 7029x

Entita: water_lod_control

Je potřeba k tomu, abychom mohli nastavit úroveň detailu vodní hladiny. V naší blízkosti se generuje kvalitní vodní hladina s plnými detaily, ale kdyby se měla generovat v celé mapě, FPS by se snížilo, proto je třeba do mapy vložit tuto entitu a nastavit následující dvě hodnoty:

- Start Transition to Cheap Water
přednastavená hodnota:1000 palců, uvádí od jaké vzdálenosti se začne generovat přechod do tzv. levné vody.
- End Transition to Cheap Water
přednastavená hodnota:2000 palců, uvádí do jaké vzdálenosti se má generovat přechod do tzv. levné vody.


(obrázek: ikonka entity water_lod_control)

Vysvětlení pojmů:

Levná voda - je to méně kvalitně generovaná voda s ohledem na FPS, generována v pozadí, v dálce od nastavené vzdálenosti, je to taková voda, která nepotřebuje kvalitní detaily.
1 palec = 2.54 centimetrů


 DISKUZE -- 2

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 17.04.2009 00:39:29 -- p2k:  ...  
to uz je davno, navrhni lepsi preklad levny vody. Tehdy byly slabsi procaky, dnes bych to cpal na max distance:o) 
 13.04.2009 14:32:27 -- Kdosi-anon:  geez  
Bože, překlad levná voda mě dráždí, ale jinak hezkej minitut 
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01694 sec. |