NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

env_headcrabcanister

<<<   >>>  Rubrika: HL2  
Vložil: Lord,  dne: 26.02.2006,  zobrazeno: 7170x

Tato slouží pro výsadek headcrabů (často viděno v Ravenholmu).

Tato entita se dá použít mnoha způsoby. Nyní si popíšeme všchny důležité kolonky v properties:
Name - tak to už je každému snad jasné - jméno entity, které bude používáno pro interakci s touto entitou
Which headcrab to spawn? - můžete vybrat, kteří headcrabové budou vylézat z této "lodi" (normální, rychlí, a černí)
Headcrab conunt - počet headcrabů, kteří mají vylézat
Flight Speed - rychlost letu
Flight Time - délka letu (časově)
Starting Height - výška z které canister poletí
Cannister count - počet canistrů kteří přiletí
Impact dadmage - úběr který dopadem vytvoří
Impact dadmage radius - vzdálenost v které daný úběr bude mít účinnost
Smoke Duration - doba po kterou se z cannisteru bude kouřit

Také je nutné vědět co najdeme v záložce flags:
No Impact Sound - žádné zvuky dopadu
No Launch Sound - žádné zvuky při spuštění
Start Impacted - na začátku bude cannister již v zemi
Wait for imput to open - počkat na imput pro otevření
Wait for imput to spawn headcrabs - počkat na imput pro vylezení headcrabů
No smoke - žádný kouř
No shake - žádný třes při dopadu
Remove on impact - smazat při dopadu
No impact effects - žádné efekty při dopadu

Další důležitou věcí jsou imputs, zde jsou ty nejdůležitější:
FireCanister - vystřelit canister ze vzduchu
OpenCanister - pokud jste canister nechali na zemi od začátku můžete ho otevřít
SpawnHeadcrabs - začnou vylézat headcrabové (canister musí být otevřen!)
StopSmoke - přestane se z canistru kouřit

Tipy:
Pokud chcete dát aby canister přiletěl ze vzduchu tak ho doporučuji dát v editoru do země (správnou stranou! na obrázku část vlevo otočit k zemi). Pak si někde dejte trigger_once a jednuduše dejte output k vámi zvolenému canisteru (použijte imput FireCanister).

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02049 sec. |