PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: Lord, dne: 26.02.2006,
zobrazeno: 7377x
Entita npc_maker slouží k stvoření entit npc.
Důležité kolonky v properties:
Start Disabled - na začátku vypnuto
Num. of NPCs - počet stvořených npc
Frequency - za jak dlouho po sobě se budou stvářet npc, -1 znamená stvořit další npc po smrti předešle vytvořeného npc
Max Live NPCs - maximum živých potomků dané entity
Class name of spawned NPC - vyberte ze seznamu požadované npc
Weapons - pokud vybrané npc může mít jíné zbraně, tak můžete vybrat
Důležité flags:
Don´t spawn while visible - nevytvářet npc pokud se hráč na tuto entitu dívá
Důležité imputs:
Disable - vypnout
Enable - zapnout
SetMaxChildren - můžete zadat maximální počet potomků daného npc_makeru
SetMaxLiveChildren - můžete zadat maximální počet živých potomků
SetSpawnFrequency - nastavit čas za jak dlouho po sobě se budou stvářet npc
Spawn - začít stváření npc
Tipy:
Doporučuji dávat entitu npc_maker někam kde nemůžete vidět. Nové npc se totiž zjeví z ničeho nic. Také to můžete zakamuflovat efektem teleportu. To je ale spíše rada pro pokročilé. ;-)
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |