NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

env_fire

<<<   >>>  Rubrika: HL2  
Vložil: Lord,  dne: 26.02.2006,  zobrazeno: 7230x

env_fire nám vytvoří oheň (bez zvuků a světla)

Nejdůležitější v properties:
Start Disabled - na začátku vypnuto/zapnuto
Duration - délka (doba) hoření
Size - velikost
Attack - úběr při vstoupení do plamene
Type - typ plamene

Důležité ve flags:
Infinite Duration - nekonečná doba hoření
Smokeless - bez dýmu
Start On - na začátku zapnuto
No glow - bez žáru
Delete when out - smazat až ohneň dohoří

Důležité imputs:
Enable - zapnout
Disable - vypnout
Extinguish - uhasit
ExtinguishExtinguish - dočasně uhasit
StartFire - začít hořet

Tipy:
Aby byl oheň věrohodný musí vydávat světlo a zvuk. To samotná entita env_fire nezajišťuje. Proto si k entitě přidejte entitu light. U té nastavte v properties u políčka Brightness - 254 174 10 300 (poslední číslo je zářivost - tu nastavte podle velikosti ohně). Také si tam přidejte entitu ambient_generic. Té v properties u políčka Sound Name klikněte na Browse... a do políčka filter (dole) napište fire. Vyberte si zvuk který se vám nejvíce líbí. Pak ve flags vyškrtněte políčka Start Silent a Is NOT Looped. Po tomto kroku by měl být oheň dokonalý :-)

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01712 sec. |